معرفی بازی Pokemon Go و راهنمای بازی در ایران

معرفی بازی Pokemon Go و راهنمای بازی در ایران

پوکمون

این روز ها طرفداران پوکمون به خاطر عرضه بازی جدید پوکمون گو بسیار هیجان زده هستند. داخل ایران نه اما در کشور هایی که این بازی رسما عرضه شده، در خیابان ها افراد زیادی دیده می شوند که موبایل به دست در حال بازی پوکمون گو هستند. البته خیلی ها هم سر همین قضیه بازی کردن وسط خیابان، آسیب دیده اند!

این بازی آنچنان محبوبیت پیدا کرده که به دلیل شلوغ شدن سرورها، بازی فقط در کشور های نیوزلند، ایالات متحده و استرالیا در دسترس است. این به این معنیست که فعلا برای بازی کردن در ایران لازم است IP خود را تغییر دهید. البته شرکت سازنده گفته که به زودی بازی سراسری می شود.

اگر به تازگی اسم این بازی را شنیده اید و یا با این بازی آشنا نیستید نگران نباشید. امروز در دیجی شو قصد داریم این بازی را معرفی کنیم و راهنمای بازی داخل ایران را به شما توضیح دهیم.

Pokmon Go چیست…

 

پوکمون گو یک بازی رایگان است(البته مانند دیگر بازی های رایگان پرداخت درون برنامه ای هم دارد)، این بازی توسط شرکت نینتندو ساخته شده و در حال حاضر برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است. جذابیت این بازی این است که شما را با دنیای فیزیکی و واقعیت درگیر می کند. برای اینکه در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتری برسید لازم است خانه را ترک کنید و به کوچه و خیابان بروید. در این بازی دوربین گوشی هوشمندتان را روشن می کنید و در صفحه نمایش گوشی ترکیبی از دنیای واقعی و موجودات پوکمون را می بینید.

مجموعه بازی های پوکمن حدود ۲۰ سال پیش کارشان را شروع کرده اند و موجودات این بازی برای شما آشنا هستند.

پوکمون

راهنمای بازی پوکمون گو

وظیفه اصلی شما در این بازی گرفتن هرچه بیشتر موجودات پوکمون است. هرچه بیشتر، امتیاز بیشتر. موجودات مختلف در نقاط مختلف جغرافیای هستند، مثلا پوکمون های آبزی در کنار دریا و رودخانه ها هستند. پس لازم است برای دستیابی به امتیاز بیشتر به نقاط مختلف بروید. همین عامل مشوقی است تا کاربران به برای بازی کردن خانه و شرکت را ترک کنند و به قسمت ها مختلف شهر بروند.

پوکمون

در بازی به شما گفته می شود که در نزدیکی شما پوکمون وجود دارد و باید به طور واقعی به آن سمت بروید و پوکمون را پیدا کنید. برای مسیر های نزدیک یک رد پا و برای مسیر های دور که شاید چند خیابان دورتر از شما باشد سه ردپا نشان داده می شود. وقتی که پوکمون را پیدا کردید باید یک گوی که روی صفحه نمایش شماست را به سمت آن پرتاب کنید تا پوکمون برای شما شود. جالب اینجاست که پوکمون ها برای همه افراد اطراف شما نمایش داده می شوند و ممکن است وقتی به دنبال یک پوکمون می روید فردی زودتر از شما به پوکمون برسد و آن را سریعتر بگیرد. البته اگر باهم به نقطه پوکمون رسیدید سعی کنید دعوا نکنید.

بعد از جمع کردن پوکمون ها شما می توانید به یک تیم ملحق شوید و با تیم های دیگر بجنگید. زمانی که به مرحله ۵ می رسید بازی از شما سوال می کند که میخواهید از بین تیم های (زرد، قرمز، آبی) به کدام تیم بروید. بعد از آن می توانید روی نقشه ببینید که جاهای مختلف توسط رنگ تیم شما تصرف شده یا تیم دشمن در آنجا قرار دارد و می توانید به آن حمله کنید.

هرچه بیشتر بازی کنید پوکمون های شما قوی تر می شوند و مهارت آنها بیشتر می شود.

 

این بازی در عرض چند روز توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند و در حال حاضر در رتبه اول تاپ چارت اپل است. قطعا با عرضه سراسری این بازی، کاربران این بازی چندبرابر می شوند. لینک دانلود بازی در انتهای این مطلب قرار گرفته است. توجه داشته باشید که فعلا برای این بازی داخل ایران لازم است IP خود را تغییر دهید.

dl dl1

 


 

85
نظر خود را بنویسید

avatar
58 Comment threads
27 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
49 Comment authors
تیم دیجی شوپویاDanialامیرطاها Recent comment authors
Ali3850
مهمان
Ali3850

خب این طور که من فهمیدم این بازی اینترنتیه و باید برای بازی کردن به اینترنت وصل بشی. به نظر شما این بازی تو ایران به درد میخوره؟یعنی من تو خیابون که به وای فای وصل نیستم. و اگر هم بخوام سیم کارتمو به اینترنت وصل کنم یا اصلا از هر روش دیگه ای تو خیابون به اینترنت وصل بشم خیلی واسم خرج بر میداره . قبول دارید؟! به نظر بازیِ فوق العاده ای میاد ولی تو ایران به هیچ دردی نمیخوره.

راض
مهمان
راض

من هر بار بازش ميکنم ارور سيگنال GPS يافت نشد ميده با اينکه با سايفون ميرم و Google maps لوکيشنم رو امريکا نشون ميده. کارى ميشه کرد براى رفع اين مسما؟

ali
مهمان
ali

سلام
برای منم همش ارور جی پی اس میده
من به بازی اجازه دسترسی به جی پی اس رو دادم.
حالا میگیم چه کنم؟

محمدرضا
مهمان
محمدرضا

پیکاچوو رو پیدا کردم باورم نمیشه :))) اقا عالی بود سایتت.. ممنون بابت توضیحات مفید…

ارسلان
مهمان
ارسلان

کجا پیدا کردی ادرس بده ما هم بیایم اونجا

علی
مهمان
علی

سلام خسته نباشین.
من بازی رو دانلود کردم توی بازیم می ره، بهش اجازه استفاده از جی پی اس هم دادم تو لیستش هم میاد ولی باز این ارور رو میده Failed to detect location و کل مپم هیچی نیست و این لرور هم همش اون بالا هسست. میخواستم بدونم چطوری میشه واقعا برطرفش کرد و اصلا اگه اون بالا نوشته باشه باز میشه پیداکرد؟ چون مپ کامل میاد ولی هیچی توش نیست. مرسی.

هدي
مهمان
هدي

منم خيلي دوست دارم بازي كنم ولي نميدونم چطوري ? IP رو چطوري تغيير بدم از كجا ، اصن چطوري شروع كنم ??

عاطفه
مهمان
عاطفه

منم توروخدا کمک کنید وارد صفحه بشیم چجوری باید ای پی رو تغییر بدیم چه برنامه ای رو میخاد

دانيال
مهمان
دانيال

سلام من اطن بازي رو نصب كردم ولي اولش ميگه با گوگل وصل ميشي يا باپوكمون كلوب،كه من با هر دو ميرم ولي جواب نميده،حتي مجبور شدم يه اكانت هم تو پوكيمون كلوب بسازم،ولي بازم جواب نداد،لطفا منو راهنمايي كنيد،ممنون

متین
مهمان
متین

سلام میشه بگید چجوری آی پیمو تغییر بدم

دانيال
مهمان
دانيال

ميشه لطفا مراحل تغيير آي پي رو برام توضيح بدين. ممنون ميشم

Sadegh
مهمان
Sadegh

الان من با گوشي ايفونم ولي پيغام خطا ميده كه جي پي اس سيگنال نات فوند يعني پيدا نميكنه….بنظر شما مشكل ازچيه؟؟؟ميشه راهنمايي كنين