مردی حین بازی Pokemon Go، به جای پیدا کردن پوکمون، جسد یک انسان را پیدا کرد!

مردی حین بازی Pokemon Go، به جای پیدا کردن پوکمون، جسد یک انسان را پیدا کرد!

چند روزی است که بازی عجیب و غریب پوکمون گو، همه را مشغول به خود کرده و حین انجام این بازی، چه اتفاقات عجیب و غریبی که نیفتاده. چندی پیش خبری منتشر شد که شخصی هنگام بازی و زمانی که مشغول پیدا کردن پوکمون بوده، جسد یک انسان را پیدا کرده و فورا به پلیس اطلاع داده. این بار اول نیست که چنین اتفاقی افتاده. چندی پیش هم شخص دیگری که مشغول بازی بوده یک فرد بیهوش را پیدا کرده که به خاطر مصرف بیش از حد مواد مخدر از حال رفته بوده. این فرد، که ساکن نیو هامپشایر است حدود ساعت ۲ بامداد این جسد را پیدا کرده.

رابرت گیگی، افسر پلیس نیو هامپشایر به خبرنگاران گفت:” من چیز زیادی راجع به بازی پوکمون گو نمی دانم. اما ظاهرا این بازی مردم را مجبور می کند برای پیدا کردن چیزهایی، به جاهای عجیب و غریب بروند. به همین دلیل هم بوده که این آقا در چنین مکانی جسد یک انسان را پیدا کرده.”  هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به جسد پیدا شده و هویتش منتشر نشده و به گفته مسئولان، مرگ این شخص مشکوک نیست.

هفته پیش هم یک نوجوان که مشغول این بازی بود یک جسد دیگر را پیدا کرد. در جای دیگر هم، دو مرد حین بازی پوکمون گو از صخره های کنار ساحل سقوط کردند. یکی از آنها از ارتفاع ۵۰ پایی، و دیگری از ارتفاع ۹۰ پایی از روی صخره سقوط کرده و دچار مصدومیت های جدی شدند. گفته می شود شخص دیگری هم هنگامی که پشت فرمان ماشین بوده مشغول بازی کردن بوده که به درخت برخورد می کند. مسئولان به کسانی که این بازی را انجام می دهند هشدار داد که مراقب اطرافشان باشند تا اتفاقاتی از این دست برایشان نیفتد.

اتفاقات عجیب و غریب زیادی حین انجام این بازی افتاده اند که این ها فقط نمونه ای از آنها هستند. ساختار بازی به گونه ایست که کاربران را مجاب می کند تا از خانه بیرون روند. که البته چیز جدید و خوبی است اما اینکه شما مجبور باشید دائما گوشیتان را، آن هم در موقعیت ها و مکان های نامتعارف و اغلب خطرناک به دست بگیرید و به صفحه آن خیره شوید تا یک پوکمون پیدا کنید، کمی خطرناک است. در حالت عادی بسیاری از مردم حین رانندگی یا پیاده روی به صفحه های گوشیشان خیره اند و همین امر باعث وقوع تصادفات بسیاری می شود. حال تصور کنید فردا که به حیاط خانه خود می روید ببینید شخصی برای پیدا کردن پوکمون، وارد حیاط خانه تان شده. پس پیشنهاد می کنیم دفعه بعد بیشتر حواستان را به اطرافتان جمع کنید چون پیدا کردن یک پوکمون، اصلا ارزشش را ندارد!


1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
علی Recent comment authors
علی
مهمان
علی

با سلام اولا فکر کن که اگه اونا نبودن جسد ها حالا حالا ها پیدا نمی شدن!!! دوما تا حالا یه سر به وب سایت رسمی pokemon و بخش پشتیبانی رفتین؟؟؟ حذفف کردن مناطقی که مردم دارن ازش سو استفاده می کنن و یا نقاط حساس نظامی هستش و یا اینکه ملک شخصی هستش در دست کار این شرکت هست و با اطلاع افارد این اماکن حذف می شوند!!! اونا دارن همکاری می کنن ولی این مردم هستن که جنبش رو ندارن و فرهنگش رو هنوز درک نکردن!!! یبازی هنگام رانندگی؟؟؟ آخه هدف از بازی مگه این نیست که پیاده… بیشتر