بررسی‌ و دانلود برنامه ویرایش عکس PRISMA

بررسی‌ و دانلود برنامه ویرایش عکس PRISMA

این روز‌ها که بازار داغ برنامه‌های اجتماعی بسیار همه گیر شده است همه به دنبال به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و فیلم هایی شخصی‌ خود هستند.کاربران میتوانند به راحتی‌ با نصب برنامه‌ها یک اکانت بسازند و اطلاعات شخصی‌ همچون عکس و فیلم‌های خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارند.

در سال ۲۰۱۰ که اینستاگرام توسط  Kevin Systrom و Mike Krieger طراحی شد یک ایدهٔ جدید در به اشتراک گذاری عکس به حساب میامد که توانست با جذب ۱۰۰ میلیون مخاطب در عرض ۲ سال به محبوبیت برسد،کاربران از این که می‌توانستند از طریق این برنامه عکسهای خود را ویرایش کنند بسیاری راضی‌ بودند و اینستاگرام علاوه بر به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم به دلیل داشتن فیلتر‌های زیاد برای ویرایش بسیار محبوب شد.

در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی بیشتر شده اند و همچنین کاربران نیز به آن‌‌ها بیشتر علاقه مند شده اند اما ویرایش عکس‌ها از اهمیت بیشتری بر خوردار هستند به همین دلیل نرم افزار‌های بسیار زیادی برای ویرایش عکس‌ها وجود دارند که محبوب‌ترین آن‌ نرم افزار فتوشاپ است.اما از آنجائی که فتوشاپ یک نرم افزار حرفه ای‌ محسوب میشود بیشتر افراد حرفه ای‌ از آن‌ استفاده میکنند و فیلتر‌های آمادهٔ آن‌ نیز از گستردگی برخوردار نیست،همچنین بسیاری از فیلتر‌های آن‌ رایگان نیستند.نرم افزار فتوشاپ برای گوشی های هوشمند نیز موجود است اما برای یک ویرایش‌های حرفه ای تر به کار می‌آیند.

به همین دلیل نرم افزار‌های که فیلتر‌های آماده دارند از محبوبیت بیشتری نزد کاربران معمولی‌ برخوردارند.امروز می‌خواهم یک نرم افزاری که این روزها در صدر بهترین نرم افزارهای اپ استور قرار گرفته را معرفی‌ کنم.

Prisma نرم افزار ویرایش عکس هست که در حال حاضر فقط برای آی‌اواس موجود است,این نرم افزار در حال حاضر دارای ۳۶ فیلتر مختلف برای ویرایش اتوماتیک عکسهای شما می‌باشد که عکس‌های شما را به حالت بیشتر کارتونی تبدیل می‌کند. نرم افزار prismaرا میتوانید از لینک زیر در اپ استور با حجم ۱۵ مگا بایت دانلود کنید.پس از نصب نرم افزار با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد کارایی این اپلیکیشن بدانید.

dl

dl

پس از نصب و باز کردن نرم افزار Prisma، برنامه از شما می‌خواهد اجازهٔ دسترسی‌ به دوربین و آلبوم عکس خود را به آن‌ بدهید.همچنین میتوانید اجازهٔ دسترسی‌ دوربین را ندهید زیرا می‌توان از عکس‌های گرفته شده از آلبوم نیز استفاده کرد.

prisma

هنگامی که اجازهٔ دسترسی‌ به دوربین را بدهید پس از باز کردن برنامه در قسمت بالائی دوربین فعال است و اگر اجازهٔ دسترسی‌ ندهید دوربین فعال نمی‌باشد که برای ذخیرهٔ بیشتر باطری بهتر است.در قسمت پایین سمت راست آلبوم خود را میتوانید مشاهده کنید که با کلیک کردن بر روی آن‌ عکس هایی که در آلبوم گوشی دارید را می‌توان برای ویرایش استفاده کرد.

prisma
پس از انتخاب یکی‌ از عکس‌ها وارد قسمت ویرایش شده که می‌توان در آن‌ جا عکس‌ها را کراپ،زوم و یا چرخاند.هنگامی که عکس مورد نظر از سایز دلخواه همراه بود گزینهٔ Next را انتخاب کنید که وارد مرحلهٔ اصلی‌ ویرایش با انتخاب فیلتر‌های مختلف که در حال حاضر ۳۶ فیلتر موجود است میشوید.

prisma
با انتخاب یکی‌ از فیلترها چند ثانیه ای طول می‌کشد تا برنامه عکس را تبدیل کند.هنگامی که ویرایش به پایان رسید میتوانید با به راست و چپ بردن تصویر بر روی عکس درصد استفاده از فیلتر را تغییر دهید.

prisma
و در آخر میتوان آن‌ را در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارید و یا با کلیک بر روی گزینهٔ سمت راست در آلبوم خود ذخیره کنید و یا با ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

prisma


 

نظر خود را بنویسید

avatar