به راحتی پوکمون پیدا کنید؛ معرفی اپلیکیشن Poke Radar

به راحتی پوکمون پیدا کنید؛ معرفی اپلیکیشن Poke Radar

معرفی اپلیکیشن Poke Radar: چه کسی فکرش را می کرد همچین روزی، برای بازی های موبایل مجبور باشیم به کوچه وخیابان بزنیم. واقعیت این است که این روزها بازی محبوب Pokemon Go دلیل بیرون رفته خیلی از بازی کنندگان شده است. اگر در جریان این بازی باشید اطلاع دارید که برای کسب پوکمون و امتیاز بیشتر در بازی باید به مکان های مختلف بروید و موجودات پوکمون را پیدا کنید.

روزهای اول شاید گشتن برای پیدا کردن پوکمون جالب باشد، اما پس از چند روز این فکر به ذهنمان می رسد که کاش حداقل مکان پوکمون ها مشخص بود تا دنبالشان نمیگشتیم.

امروز در دیجی شو قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که به راحتی برای شما پوکمون پیدا می کند. اپلیکیشن Poke Radar چند روزی است که برای iOS و اندروید عرضه شده و پوکمون باز های بسیاری را به خودش جذب کرده است.

نحوه کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. با ورود به اپلیکیشن نقشه محل شما را نشان می دهد و بر روی نقشه مکان های پوکمون های مختلف مشخص شده است. برای مثال نقشه زیر مربوط به پوکمون ها موجود در شهر تهران است که با زوم کردن بر روی هر محل محل دقیق پوکمون ها نشان داده می شود.

شیوه کار این اپلیکیشن به این صورت است که بازی کنندگان پوکمون گو می توانند پوکمون های اطراف خود را در اپلیکیشن ثبت کنند تا دیگر بازی کنندگان از مکان پوکمون ها مطلع شوند. البته با این روشی که Poke Radar بکار گرفته، شاید نتوانیم کامل به مکان پوکمون هایی که روی نقشه نشان داده می شود اطمینان کنیم.

poke radar

 

همچنین در این اپلیکیشن می توانید از قسمت Filter تعیین کنید که فقط پوکمون های خاصی روی نقشه نمایش داده شود. با اینکه این اپلیکیشن توسط سازنده بازی پوکمون گو منتشر نشده اما با توجه به نظرات کسانی که از این اپلیکیشن استفاده کرده اند، این برنامه پوکمون یاب به خوبی کار می کند. علاوه بر اپلیکیشن iOS و اندروید می توانید از طریق وبسایت Poke Radar به آدرس www.pokemonradargo.com نیز مکان پوکمون ها را ببینید و برای پیدا کردن پوکمون های جدید اطرافتان در نقشه جستوجو کنید.

poke radar

البته به نظر این الگوریتم که مکان دقیق پوکمون ها را نشان می دهد خلاف سیاست های سازنده بازی پوکمون گو است و ممکن است در آپدیت های بعدی بازی پوکمون گو، شیوه ای جدید به کار گرفته شود تا با الگوریتم Poke Radar سازگار نباشد.

برای دانلود این اپلیکیشن، روی پلتفورم مورد نظرتان کلیک کنید.

dl dl


7
نظر خود را بنویسید

avatar
3 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
Shayanميكاييلمیلاد لطفیali Recent comment authors
ali
مهمان
ali

سلام
داداش سایته بالا میاد بعد حدود ۱۰ ثانیه این ارور میاد
Oops! Something went wrong.
This page didn’t load Google Maps correctly. See the JavaScript console for technical details

ميكاييل
مهمان
ميكاييل

بازي چرا ارور ميده ۱۵mint
بعد ١٥دقيقه دوباره امتحان كنيد؟

Shayan
مهمان
Shayan

Dadash migm ke faqat age bazikonaye dg sabt karde bashan namayesh mide?? Age sabt nkrde bashan hichi?? Chon mn too dhahre bandar abbasam va hoch poke moni to naqshe nist???