آموزش ساخت اپل آیدی رایگان بدون نیاز به آیتونز

آموزش ساخت اپل آیدی رایگان بدون نیاز به آیتونز

همانطور که می‌دانیم برای استفاده از امکانات آیفون نیازمند اپل آیدی می‌باشیم،بدون اپل آیدی نمی‌توان از اطلاعات آیفون بکاپ یا فایل پشتیبان گرفت و همچنین دانلود کردن بازی و برنامه ها امکان پذیر نخواهد بود.

برای اینکه اپل آیدی داشته باشیم نیازمند یک ایمیل و پر کردن چند فرم ساده هستیم.مراحلی که بسیاری از آن‌ بی‌ اطلاع هستند و بسیاری با هزینهٔ بالا این کار را انجام میدهند.

در این پست قصد داریم همراه با عکس به شما آموزش دهم تا با چند مرحلهٔ ساده در ۵ دقیقه یک اپل آیدی بدون نیاز به آیتونز و کامپیوتر و فقط با استفاده از آیفون بسازید و از دانلود کردن برنامه و بازی لذت ببرید.

برای ساخت اپل آیدی نیازمند یک ایمیل میباشید.اگر ایمیل ندارید میتوانید با کلیک بر روی سرویس گوگل و یا یاهو برای ساخت یک ایمیل اقدام کنید که برای این کار یک فرم ساده را پر می‌کنید و میتوانید ایمیل داشته باشید.
yahoogoogle


در مرحلهٔ اول می‌بایست ابتدا آی‌ پی‌ خود را تغییر دهید و سپس به اپلیکیشن اپ استور وارد شوید,سپس یک برنامه یا بازی رایگان را پیدا کنید و دانلود را بزنید که در اینجا ما بازی پوکمون گو که در این روزها بسیار همه گیر شده را انتخاب کردیم.همچنین میتوانید در اینجا توضیحات این بازی را بخوانید.

apple id

سپس با این پیغام مواجه خواهید شد که باید بر روی Creat New Apple id کلیک کنید .

apple id

در صفحهٔ بعد بر روی Agree کلیک کنید.

apple id

در مرحلهٔ بعد باید ایمیل که می‌خواهید با آن‌ اپل آیدی بسازید را وارد کنید،همچنین رمزی که میخواهید با آن‌ برای ورود به اپل ایدی استفاده کنید را بزنید،دقت کنید که احتیاجی نیست همان رمز ایمیل خود را وارد کنید و میتوانید رمز جدیدی نیز بگذارید.

apple id

نکتهٔ بسیار مهم در اپل آیدی قسمت ایمیل پشتیبان و سوال‌های امنیتی در فرم‌های ساخت اپل آیدی می‌باشد.بسیاری از کاربران آن‌ را نادیده میگیرند اما باید بدانید اگر زمانی‌ برای خرید یک اپلیکیشن خواستید اقدام کنید اپل از شما جواب ۲ سوال از ۳ سوال پاسخ داده در سوال‌های امنیتی را می‌خواهد و هنگامی که آن‌ را فراموش کرده باشید فقط یک راه برای بازگردانی آن‌ رمز‌ها وجود دارد آن‌ هم از طریق ایمیل پشتیبان است که در فرم آن‌ را نوشته اید.در غیر این صورت تنها راه بازگردانی این رمز‌ها تماس تلفنی با شرکت اپل می‌باشد که دردسر های خاص خودش را دارد.

apple id

در این قسمت وارد یک صفحهٔ جدیدی خواهید شد که یک فرم را باید پر کنید.این فرم شامل اطلاعات شخصی‌ خود از قبیل اسم و آدرس می‌باشد.در قسمت اول مهم این است قسمت پرداخت را گزینهٔ None انتخاب کنید تا رایگان اپل آیدی بسازید.

apple id

در این قسمت باید آدرس خود را وارد کنید،
فرم را دقیقاً به صورت زیر پر کنید تا به مشکل نخورید.

apple id
زمانی‌ که این مراحل را به درستی‌ سپری کردید اپل آیدی شما ساخته شده است.در اینجا با پیغامی روبرو خواهید شد که باید اپل آیدی خود را تائید کنید.یک ایمیل از اپل برای شما ارسال شده است.با باز کردن آن‌ ایمیل به یک صفحهٔ جدیدی در مرورگر خود وصل میشوید که از شما می‌خواهد رمزی که اپل در ایمیل شما فرستاده را وارد کنید.اپل یک ایمیل دیگر فرستاده که در آن‌ یک رمز موجود است،آن‌ رمز را که معمولا یک عدد ۶ رقمی‌ می‌باشد را وارد کرده و در آخر خواهید دید به راحتی‌ میتوانید به فروشگاه اپل وصل شوید و از دانلود رایگان برنامه‌ها لذت ببرید.

apple idapple id


65
نظر خود را بنویسید

avatar
43 Comment threads
22 Thread replies
52 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
38 Comment authors
حمیدرضابهنامسولمازAhooramilad Recent comment authors
فرشاد
مهمان
فرشاد

چجوری IP رو تغییر بدیم؟!

MORTEZA
مهمان
MORTEZA

با فیلتر شکن برو دیگه پسر خوب

بهنام
مهمان
بهنام

مگه می شه

سینا
مهمان
سینا

سپاس … خیلی راحت ساخته شد… واقعا ممنون

جواد
مهمان
جواد

سینا گوشیت چیه

باسط
مهمان
باسط

به ماهم یاد بده

جواد
مهمان
جواد

من در مرحله شش دکمه noneندارم چه دکمه اى رو بزنم لطفا راهنماییم کنید

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

سلام.
قبل از این که مراحل رو شروع کنید، باید از قسمت استور توی iTunes یک اپلیکیشن Free رو خریداری کنید. وقتی این کار رو انجام می دید گزینه None هم بین گزینه های دیگه قرار می گیرد.

جواد
مهمان
جواد

چه اپلیکیشنى؟

جواد
مهمان
جواد

درضمن در قسمت card numberچى وارد کنم من ایپد دارم لطفا راهنماییم کنید

جواد
مهمان
جواد

منظورتون اینه که از اپ استور برنامه دان کنم؟اخه من که اپل ایدى ندارم و میخوام با اپل ایدیم وارد اپ استور بشم البته الان رو ایپدم یه ابل ایدى هس که رمزشو یادم رفته بخاتر همین میخوام یه ابل ایدى جدید بسازم رهنمایبم کنید

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

دقیقا منظورم همینه. زمانی که شما اپلیکیشن مجانی یا همون Free را خریداری می کنید، ازتون Apple ID می خواد. ولی یک گزینه هم داره که به شما میگه “اگر اپل آیدی ندارید اینجا را کلیک کنید.”

جواد
مهمان
جواد

ممنون اپ استورم درس شد ممنون از سایت خوبتون

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم

مالك
مهمان
مالك

سلام
میخوام اپل آی دی بسازم طبق روشی که گفتید ولی برای مرحله اول نمیتونم آی پیمو تغییر بدم.
درضمن آدرس و کد پستی رو طبق همین تصاویر بزنیم مشکلی نداره؟ اگه داره لطفا راهنمایی بفرمایید.

آقاي فائز
مهمان
آقاي فائز

ببخشید در مرحله آخر میىگه به آیتونز متصل شویدکه لطاکمکم کنید ممنون

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

سلام. بهتر است زمانی که در حال ساخت اپل آیدی هستید، IP خودتون را تغییر بدید.

آقاي فائز
مهمان
آقاي فائز

ببخشید آخه در مرحله آخر میگه به آیتونز متصل شوید که کمکم کنید لطفا ممنون

جواد
مهمان
جواد

منم همین مشکلو دارم

مسعود
مهمان
مسعود

سلام ایفون بنده گزینه none رونداره راهنمایی لطفا

تیم دیجی شو
مهمان
تیم دیجی شو

سلام دوست عزیز. بهتره با iTunes آیدی رو بسازی چون خیلی راحت تره. نکته مهم برای آوردن گزینه None اینه که ۱) یک اپلیکیشن رایگان را بخری. ۲) ازت می پرسه اپل آیدی داری یا قصد داری بسازی؟ کافی روی گزینه “ساختن اپل آیدی” کلیک کنی ۳) و درنهایت کافیه مراحلی رو که اینجا گفتیم رو دوباره طی کنی تا گزینه None را ببینی.
اگر باز هم به مشکل خوردی حتما به ما اطلاعا بده. مرسی

Sayna
مهمان
Sayna

Mn in kararo krdm
None nayumade vsm

Ramin
مهمان
Ramin

من چنر بار أین کارو تکرار کردم اما گزینه nonرو نیاورد لطفا راهنمایی کنید

جواد
مهمان
جواد

سلام من قبلا اپل ایدى طبق همینکارایى که گفتین ساختم و کاملا خوب بود ولى الان دارم یکى دیگه میسازم ولى تو مرحله اخر میکه به ایتونز متصل شوید چجورى متصل بشم اگر هم میگین ipرو تغییر بدیم چجورى تغییر بدیم اصلاIPچى هست؟