راهنمای رفع ارور ‘GPS signal not found error’ در بازی پوکمون گو

راهنمای رفع ارور ‘GPS signal not found error’ در بازی پوکمون گو

اگر برای بازی پوکمون گو با ارور ‘GPS signal not found error’ مواجه می شوید این مقاله را مطالعه کنید. امروز در دیجی شو قصد داریم روش حل این مشکل را توضیح دهیم.

پوکمون گو از بازی هایی است که نه تنها به اینترت قوی نیاز دارد، بلکه به GPS برای موقعیت یابی نیز احتیاج دارد. در زیر روشی گفته شده است تا مطمئن شوید که به درستی GPS شما برای پوکمون گو فعال است.

ابتدا باید GPS گوشی شما فعال باشد و اجازه دسترسی GPS را به بازی داده باشید. این مورد بصورت پیش فرض فعال است مگر اینکه از قبل خودتان غیر فعال کرده باشید.

اگر پیغام ‘GPS signal not found error’ برای شما در بازی نمایش داده شد دو راه در پیش رو دارید:

  • اگر در محیط سرپوشیده هستید به بیرون بروید، GPS در محیط های سرپوشیده به درستی کار نمی کند. یا حداقل به فضای باز بروید GPS شما فعال شود و دوباره به محیط قبلی برگردید.
  • اگر در فضای باز هستید و باز هم با این ارور مواجه می شوید وای فای (WiFi) گوشی را روشن کنید. حتی اگر از وای فای استفاده نمی کنید آن را روشن کنید چرا که نقشه برداری از طریق وای فای یکی از سیستم های اپل است (مخصوص آیفون).

برای روشن کردن وای فای هم راه های ساده و زیادی وجود دارد که برای کاربران آیفون یک راه ساده از طریق کنترل سنتر است.

ارور پوکمون

 

اگر با انجام کارهای گفته شده هنوز هم ارور فوق از بین نرفت برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. با باز کردن مجدد بازی، بعضی اوقات GPS دوباره شروع به موقعیت یابی می کند و مشکل برطرف می شود.

درصورتی که باز هم مشکل برطرف نشد و کماکان ارور را دیدید، ممکن است مشکل از سرورهای سازنده بازی باشد. این روزها به دلیل استفبال زیاد ازین بازی سرور های نینتندو بسیار شلوغ شده است. سعی کنید چند ساعت بعد دوباره بازی را باز کنید احتمالا مشکل برطرف شود.

معرفی بازی Pokemon Go و راهنمای بازی در ایران

منبع: imore.com


 

2
نظر خود را بنویسید

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
sadeghعلیرضا مفتخر .۰۹۰۱۱۸۱۰۰۲۴ Recent comment authors
علیرضا مفتخر .۰۹۰۱۱۸۱۰۰۲۴
مهمان
علیرضا مفتخر .۰۹۰۱۱۸۱۰۰۲۴

سلام واسه من همش ارور failed to ditect location میگم دهد .چی کار باید کنم .هم تو خونه هم تو پارک و بیرون این ارور را می دهد برنامه های قوی کننده جی پی اس را هم دانلود کردم ولینک فایده ای نداشت .میشه کمکم کنید

sadegh
مهمان
sadegh

سلام ممنون اطلاعات خوبی دادید واقعا کارتون عالیه من یک ارور دارم یک پاسخی بدید
ارور : failed to direct location
لطفا جواب بدید
با تشکر