قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه گوشی سرفیس مایکروسافت

قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه گوشی سرفیس مایکروسافت

با ابداع ویژگی های جدید برای گوشی های هوشمند، بازار این صنعت روز به روز داغتر و رقابت شرکت ها نزدیکتر شده است. در حالی که گوشی آیفون دو ماه دیگر رونمایی می شود و شایعات خبر از این می دهند که این گوشی ما را شگفت زده نخواهد کرد. اما به نظر می رسد مایکروسافت به کل از بازار گوشی های هوشمند ناپدید شده است.

خوشبختانه خبرها و شایعات جدیدی از گوشی سرفیس مایکروسافت منتشر شده که تصمیم گرفتیم ما نیز آن را در دیجی شو با شما به اشتراک بگذاریم.

گوشی سرفیس مایکروسافت

وبلاگی چینی که تخصصش شایعات گوشی های هوشمند قبل از عرضه است، خبرهای بسیاری در مورد گوشی سرفیس مایکروسافت منتشر کرده است. بر اساس آخرین جزئیات سرفیس مایکروسافت احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ بهره می برد. البته اگر این گوشی سال ۲۰۱۶ عرضه شود باید پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ درون آن باشد.

خبر های دیگر حاکی از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برا این گوشی است. نسخه دوم سرفیس مایکروسافت نیز ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این آمار خیلی هم دور از انتظار نیست در حالی که برای گوشی نوت ۷ سامسونگ رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت پیش بینی شده است. اما تعجب برانگیز اینجاست که در شایعات گفته شده سرفیس مایکروسافت نسخه سومی با ۸ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت!!! این در حالیست که من شخصا در حال نوشتن این مقاله در لپتاپی با حافظه کمتر از ۵۰۰ گیگابایت هستم.

اگر این شایعات به حقیقت بپیوندند، واقعا نمیدانیم که مایکروسافت چگونه در حال کار بر روی گوشی ای با این مشخصات است. هرچند که با وجود رم ۶ گیگابایتی، تولید رم ۸ گیگابایتی غیر ممکن نیست. اما طبیعتا به حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت برای یک گوشی باید شک کنیم و طبیعتا معقول به نظر نمی رسد.

دیگر شایعات گفته اند که این گوشی احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود و قیمتی حدود ۹۰۰ دلار خواهد داشت!!!

گوشی سرفیس مایکروسافت

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، گوشی سرفیس مایکروسافت از یک قاب کیبرد دار برخوردار است. جک هدفون در بالای گوشی و USB تایپ سی نیز در زیر گوشی قرار گرفته است. دوربین پشتی آن هم بسیار شبیه به گوشی لومیا ۱۰۲۰ است که شاید نشان دهنده تولید این گوشی در خط تولید لومیا باشد. برخی شایعات غیر قابل اطمینان نیز از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای این گوشی خبر داده اند.

در عکس مشاهده می شود که بدنه گوشی که احتمالا تمام فلزی می باشد بسیار ساده است(شاید هم برای بعضی ها خسته کننده).

منبع: mobipicker.com


نظر خود را بنویسید

avatar