تاریخ عرضه Xbox One S مشخص شد!

تاریخ عرضه Xbox One S مشخص شد!

شرکت مایکروسافت بالاخره تاریخ عرضه کنسول جدیدش را اعلام کرد. ۲ آگوست یا ۱۲ مرداد، منتظر عرضه کنسول Xbox One S باشید. اما این کنسول جدید، سه مدل مختلف دارد. مدل اول همین مدل ۲ ترابایتی ۴۰۰ دلاریست که در تاریخ ۱۲ مرداد عرضه می شود. مدل دوم که ۳۵۰ دلار است، ۱ ترابایت حافظه دارد و مدل سوم که ۵۰۰ گیگابایت فضا دارد، ۳۰۰ دلار خواهد بود. اما در تاریخ ۱۲ مرداد فقط مدل اول عرضه می شود و برای عرضه دو مدل دیگر باید تا ماه دسامبر میلادی صبر کنید.

مایکروسافت در کنفرانس E3 امسال Xbox One S را معرفی کرد و روی قیمت ۳۰۰ دلاری آن تمرکز کرد. اما ظاهرا فقط گران ترین این سه مدل در ماه آگوست به بازا می آید. Xbox One S نسبت به Xbox One کنونی ۴۰% کوچکتر بوده و از یک منبع داخلی تغذیه می کند. این مدل جدید از High Dynamic Range (HDR) پشتیبانی می کند. این قابلیت به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا بازی های شفاف تر و با رنگ های زنده تری خلق کنند. بازی های Gears Of War 4 و Scalebound از HDR پشتیبانی کرده و همراه با مدل جدید Xbox عرضه خواهند شد.

دسته Xbox حدید هم تغییراتی داشته. دسته کنترلر از جنسی ساخته شده که در دست راحت تر باشد. همچنین این دسته جدید از Bluetooth پشتیبانی کرده و از Wireless قویتری برخوردار خواهد بود. شما می توانید این دسته را جداگانه و با قیمت ۶۰$ در تاریخ ۲ آگوست یا همان ۱۲ مرداد خریداری کنید.

Xbox One S قابلیت ایستادن عمودی را هم دارد. برای همین مدل ۲ ترابایتی با یک Stand یا پایه عرضه می شود که می توانید به وسیله این پایه، Xbox One S خود را به صورت عمودی و ایستا قرار دهید. دو مدل دیگر یعنی مدل های ۱ ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی، چنین پایه ای ندارند اما می توانید آن را به صورت جداگانه و با قیمت ۲۰$ تهیه کنید. لازم به ذکر است که این پایه فقط مخصوص Xbox One S است. همچنین تمام اکسسوری ها، بازی ها و سرویس های Xbox Live با Xbox One سازگار خواهند بود. تا کنون تنها رنگی که به طور رسمی برای Xbox One S معرفی شده سفید است.

علاوه بر این کنسول یک کنسول دیگر به نام اسکورپیو هم وجود دارد که در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه می شود. به گفته مایکروسافت، اسکورپیو قویترین کنسول تاریخ خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar