Lenovo K5 Note روز ۳۰ تیر در هند عرضه می‌شود

Lenovo K5 Note روز ۳۰ تیر در هند عرضه می‌شود

آیا گوشی لنوو Vibe K4 Note را به خاطر می‌آورید؟ اگر شما در هند اقامت دارید،شما شانس بیشتری در شناختن این تلفن هوشمند دارید.  این دستگاه هم در دوره پیش‌خرید حسابی محبوب و پرفروش بود و هم در دوره پس از آن . در یک حرکت عجیب، شرکت لنوو تصمیم گرفت زمان را از دست ندهد و از موفقیت Vibe K4 Note استفاده کند تا جانشین و سری جدید آن را به بازار عرضه نماید. به این ترتیب شرکت لنوو مدل k5 Note را ،تنها چندین هفته پس از عرضه این گوشی معرفی کرد.

Screenshot 2016-07-18 20.14.04

تویت منتشر شده از معرفی این محصول

 

البته از زمان معرفی، این گوشی به ندرت در جایی خارج از کشور چین یافت می‌شد اما در حال حاظر توزیع آن گسترش یافته و در حال ورود به بازار هند است. اگر بخواهیم ویژگی‌های این گوشی را به طور خلاصه مرور کنیم باید بدانید این گوشی شرکت لنوو یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD LTPS دارد،۱۳ مگاپیکسل دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم دارد. به علاوه به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز است. این گوشی ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۵٫۷ در ۸٫۴۹ میلی‌متر با بدنه ای از جنس فلز دارد. همچنین این محصول ارائه شده دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه ۴G و حسگر اثرانگشت نیز می باشد.

 

تراشه این گوشی یک تراشه  MediaTek Helio P10 است ، در نسخه ی که برای عرضه بین المللی این گوش در نظر گرفته شده ۳ گیگابایت RAM دارد و حافظه گوشی ۱۶ گیگابایتی برخوردار است که قابل افزایش است. گوشی در کشور چین دو رنگ نقره‌ای و طلایی دارد و قیمتی معادل ۱۶۷ دلار.به احتمال قوی گوشی‌ای که در هند هم معرفی می‌شود با همین قیمت خواهد بود. این گوشی در روز چهارشنبه ۳۰ تیر در هند معرفی خواهد شد.

 

منبع:GSMarena


 

نظر خود را بنویسید

avatar