اولین تصاویر از جدیدترین پرچم‌دار سونی لو رفت

اولین تصاویر از جدیدترین پرچم‌دار سونی لو رفت

گوشی هوشمند جدیدی از سونی با نام اکسپریا F8331 که از فبل مشخص شده بود در دست ساخت است. برخی از مشخصات آن نیز از قبل فاش شده است اما هنوز مشخص نیز که چه زمانی عرضه می شود. تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی لو رفت که احتمال رونمایی از یک گوشی‌هوشمند پرچمدار از سوی این کمپانی را با طراحی جدید و جدا شدن از سلسله طراحی های سری Z تقویت می‌کند.

Xperia1

لازم به ذکر است که گوشی هوشمند اکسپریا F8331 ، بالاتر از اکسپریا ایکس پرفومنس قرار می‌گیرد. نمایشگر مورد استفاده در آن کمی بزرگ‌تر بوده، اما رزولوشن آن همچنان فول اچ‌ دی (۱۰۸۰P) است، همچنین دو دوربین اصلی و سلفی تعبیه شده روی آن قادرند تا ویدیوهایی با رزولوشن ۴K را ثبت کنند.

از نظر طراحی می‌توان در این گوشی هوشمند بیشترین تغییرات را مشاهده کرد، هرچند حاشیه‌ی بالا و پایین همچنان تخت هستند با این تفاوت که در طرف چپ و راست گوشی شاهد وجود خمیدگی هستیم. در پشت گوشی هم شاهد قرار گرفتن دوربین با طراحی جدیدی همراه با فلش ال ای دی دوقلو هستیم. همچنین بخشی از پنل پشتی گوشی در قسمت پایین دارای الگوی طراحی متفاوتی است که از دو قسمت تشکیل شده و هنوز مشخص نیست به چه منظور صورت گرقته احتمالاً مربوط به شیار آنتن است.

پنل جلویی این گوشی در مقایسه با دیگر قسمت های این گوشی آشنا تر و بیشتر شبیه دیگر محصولات سونی است، طوریکه بلندگوهای استریو در کنار آنتن NFC در پنل جلویی قرار گرفته‌اند. (شاید این اتفاق چندان خوشایند نباشد)

Xperia2

در لبه‌ی پایین گوشی شاهد درگاه USB از نوع C را هستیم و اولین گوشی سونی با این پورت خواهد بود. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی متری خروجی صدا نیز در بالای گوشی قرار گرفته است.

پیش بینی شده است که سونی این تفلن هوشمند را با نزدیک شدن به ایفا ۲۰۱۶ در این گردهمایی معرفی کند.

منبع:GSMarena


 

نظر خود را بنویسید

avatar