بررسی سرسخت ترین گوشی های سال ۲۰۱۶

بررسی سرسخت ترین گوشی های سال ۲۰۱۶

به طور کلی منظور از سرسخت ترین گوشی ها این است: زمانی که گوشی از دست به زمین می افتد آسیب نبیند. اما سرسخت بودن لزوما به معنی ضد آب بودن نیست. با این ذهنیت امروز در دیجی شو قصد داریم ۴ گوشی با بیشترین مقاومت را بررسی کنیم. سرسخت ترین گوشی ها به ترتیب گران بودن در پایین آمده اند.

Samsunf Galaxy S7 Active

s7 active

گوشی Galaxy S7 Active با اینکه به زیبایی Galaxy S7 نیست، اما تمام امکانات Galaxy S7 را دارد و در بازار گوشی های هوشمند تبدیل به سرسخت ترین گوشی هم شده است. این گوشی در مقایسه با Galaxy S7 این مزیت را دارد تا با افتادن از ارتفاع ۱٫۵ متری حتی از جهت صفحه نمایش سالم بماند. همچنین این گوشی نسبت به Galaxy S7 باتری بهتری(۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت) هم دارد.

نمایشگر این گوشی ۵٫۱ اینچ سوپر آمولد، پردازنده ۸۲۰ اسنپدراگون، ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی،دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم ۱٫۷ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعاتی به همراه قابلیت شارژ سریع می باشد.

از معایب این گوشی میتوان قیمت بالای این گوشی را نام برد. (قیمت حدود ۸۰۰ دلار)


LG V10

v10

LG V10 تنها گوشی در این لیست است که استانداد ضد آب و ضد گردوغبار را ندارد. اما این گوشی دارای گواهینامه MIL-STD-810 است که نشان دهنده ضد ضربه بودن گوشی است و با افتادن از ارتفاع ۱٫۲ متری آسیب نمی بیند.

این گوشی نمایشگر ۵٫۷ اینچی با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸، رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه قابلیت شارژ سریع را دارد.

از معایب این گوشی میتوانضد آب نبودن و  عمر متوسط باتری را نام برد. قیمت این گوشی در تاریخ ۳۰ تیر ۹۵ حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است.


Cat S60

s60

اگر میخواهید گوشی تان خیلی مقاوم باشد، Cat S60 گزینه خوبی برای شماست. Cat S60 با افتادن از ارتفاع ۱٫۸ متری هم آسیب نمیبیند. همچنین این گوشی ضد آب هم می باشد. دوربین ایم گوشی حرارت را نیز تشخیص میدهد و Cat S60 اولین گوشی با دوربین حرارتی بوده است.

نمایشگر ۴٫۷ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷، رم ۳ گیگابایت و حافظه ۳۲ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل به همراه بانری قابل تعویض ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی از ویژگی های این گوشی می باشد. اندروید ۶ مارشمالو بصورت پیش فرض بر روی این گوشی قرار دارد.


Samsung Galaxy S6 Active

s6 active

خوب با اینکه گوشی یک سال قبل از برادر بزرگترش Galaxy S7 معرفی شد، اما نمونه بارز یک گوشی امروزی مقاوم است. نمایشگر این گوشی ۵٫۱ اینچ می باشد. در قلب این گوشی نیز پردازنده Exynos 7 Octa همراه با ۳ گیگابایت رم قرار گرفته است و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد. Galaxy S6 Active دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی می باشد. این گوشی دارای باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که قابلیت شارژ بیسیم و شارژ سریع را دارد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar