علت انتشار Resident Evil در زمستان!؟

علت انتشار Resident Evil در زمستان!؟

بازی های بزرگ معمولا در فصل پائیز منتشر می شوند. بازی هایی مثل FIFA، PES، BattleField و … هم از این قاعده مستثنی نبوده و هر سال در فصل پائیز منتشر می شوند. اما بازی ترسناک Resident Evil 7، که در E3 امسال غوغا کرد، فصل دیگری را برای عرضه بازی خود انتخاب کرده. انتخاب فصل زمستان برای عرضه بازی به این بزرگی کمی عجیب بود، اما کپ کام عقیده دارد این زمان عرضه، به بازی فرصت مناسبی برای درخشش هر چه بیشتر می دهد.

وبسایت MCV UK مصاحبه ای با مدیر بازاریابی استودیوی کپ کام ترتیب داده و درباره تاریخ انتشار بازی هم توضیحاتی ارائه شده:

“با توجه به سابقه‌ی قبلی، ما بازی‌های زیادی را در ماه ژانویه منتشر کرده‌ایم و به‌خوبی هم عمل کرده‌اند. اگر صادق باشیم، این به علت توسعه‌ی بازی است و تا قبل از کریسمس آماده نخواهد شد و ما بازی ناکاملی را نمی‌خواهیم. فقط به ماه‌های آوریل و مه امسال نگاهی کنید، حتی بهار که شلوغ و متراکم از بازی‌های مختلف خواهد بود. نیمه‌ی اول سال بعد (۲۰۱۷) مهم خواهد بود که این موضوع را در معرفی‌ بازی‌های E3 متوجه شدید.”

 

از این مصاحبه و صحبت های آقای آنتوان مولانت می توان فهمید که کپ کام اصلا قصد ندارد تا یک بازی ناقص و پر از باگ را عرضه کند. بنابراین فصل زمستان را برای انتشار این بازی انتخاب کرده اند تا بتوانند یک بازی کامل را به علاقه مندان ارائه کنند. عامل دیگر هم که به آن اشاره شد، تجربه خوبی است که کپ کام از انتشار بازی ها در فصل زمستان داشته. اما دلیلی که به آن اشاره نشده این است که احتمالا بازه ای در زمستان برای عرضه این بازی در نظر گرفته شده که بازی های AAA در آن منتشر نخواهند شد . طبیعتا بازی Resident Evil، به تنها بازی AAA عرضه شده در ماه ژانویه تبدیل خوهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar