مورد انتظارترین گوشی های نیمه دوم سال ۲۰۱۶

مورد انتظارترین گوشی های نیمه دوم سال ۲۰۱۶

در حالی که نیمه اول سال ۲۰۱۶ خیلی سریع گذشت و شاهد گوشی های هوشمند بی نظیری بودیم، همگی بی صبرانه منتظر رونمایی پرچمداران جدید کمپانی های مختلف در نیمه دوم سال هستیم. منتظر هستیم تا اپل از آیفون جدیدش که یک سال انتظارش را کشیدیم رونمایی کند. منتظریم تا سامسونگ از گلکسی نوت جدیدش پدره بردارد، پرچمدار الجی، سونی و گوشی جدید گوگل را هم ببینیم.

در لیست زیر ۵ عدد از مورد انتظارترین گوشی های نیمه دوم سال ۲۰۱۶ را آورده ایم. با دیجی شو همراه باشید.

 

 

Samsung Galaxy Note 7

نوت 7

قطعا تمام دوستداران سامسونگ و طرفداران اندروید منتظر رونمایی از گلکسی نوت ۷ در نیمه دوم امسال هستند. انتظار می رود سامسونگ در رویداد دوم آگوست در شهر نیویورک از این گوشی رونمایی کند. گفته شده سامسونگ به جای نوت ۶ نام این گوشی را نوت ۷ گذاشته تا با سری گوشی های گلکسی اس سامسونگ هماهنگ شود.

پیش بینی شده که نوت ۷ صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی سوپر آمولد، اسکنر عنبیه چشم، اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عرضه شود.


Apple iPhone 7 and iPhone 7 Plus

آیفون 7

هیچ یک از گوشی های این لیست به اندازه آیفون ۷ پر سروصدا و پر حاشیه نیست. طبق سنت اپل، آیفون های جدید هر سال شهریور ماه رونمایی میشوند. اما همیشه از چند ماه قبل خبرها  و عکس های این گوشی به بیرون درز میکنند.

با اینکه اپل هر دوسال طراحی آیفون را عوض می کند و باید امسال منتظر آیفون هایی با طراحی جدید از سوی اپل باشیم، عکس های منتشر شده از این گوشی نشان دهنده شباهت زیاد آیفون ۷ به آیفون ۶اس را هستند.

طبق شایعات تغییراتی که در آیفون ۷ صورت گرفته حذف جک هدفون، بازطراحی خطوط آنتن و بزرگتر شدن لنز دوربین می باشد. انتظار می رود با حذف جک هدفون جای آن را اسپیکر های اضافه بگیرند و آیفونی باریک تر با باتری قوی تر ببینیم.


Google Nexus Sailfish and Marlin

نکسوس

نکسوس طرفداران خاص و وفاداری دارد. طرفداران نکسوس منتظر رونمایی این کوشی در پاییز امسال هستند. با رونمایی از این گوشی شاهد سخت افزار و نرم افزاری یکپارچه خواهیم بود، همانطور که در آیفون تجربه ای لذت بخش از روان بودن گوشی مشاهده می شود.

پیش بینی شده این گوشی در دو نسخه ۵ و ۵٫۵ اینچی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، باتری بهتر و پردازنده اسنپدراگون در محدوده ۸۲۰ عرضه شود. قطعا یکی از مزیت های گوشی گوکل این خواهد بود که آپدیت های اندروید را زودتر از باقی گوشی های اندرویدی دریافت می کند.


LG V20

وی 20

الجی V10 گوشی بسیار جذاب و بی نظیری بود. طراحی ای بی نظیر، ساختاری مقاوم، دوربین و سخت افزاری رضایت بخش.

جایگزین الجی V10 انتظار میرود در سپتامبر امسال با نام الجی V20 رونمایی شود و همان مسیر موفق الجی V10 را ادامه دهد. پردازنده بهتر، دوربین قوی تر و قیمتی کمتر برای این گوشی نسبت به نسل پیش خود پیش بینی شده است.


Sony Xperia X2

سونی ایکس 2

گوشی های ایکسپریا سونی بسیار معروف هستند و نسخه جدید ایکسپریا با نام Xperia X2 احتمال زیاد در پاییز امسال رونمایی می شود.در عکس های لو رفته ازین گوشی مشاهده شده که جک هدفون در بالای گوشی، USB تایپ C در پایین گوشی و در کنار این گوشی دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین Xperia X2 از دو اسکنر اثر انگشت هم بهره می برد.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar