به گفته اپل، بازی پوکمون گو رکورد دانلود در اپ استور را شکست

به گفته اپل، بازی پوکمون گو رکورد دانلود در اپ استور را شکست

پوکمون گو اپ استور

یک روز جدید و یک رکورد دیگر برای بازی پوکمون گو. با اینکه بازی پوکمون گو تنها در چند کشور عرضه شده، این بازی در هفته اول عرضه اش رکورد تعداد دانلود در اپ استور را شکست.

هرچند که آمار دقیقی از تعداد دانلود پوکمون گو در استور اپل بیان نشده، اما شکستن رکورد تعداد دانلود توسط شرکت اپل تایید شده است. این رکورد دانلود زمانی رخ داد که پوکمون گو تنها برای کشور های ایلات متحده نیوزلند و استرالیا منتشر شده بود. هفته پیش این بازی برای استور انکلیس نیز عرضه شد و به گفته نینتندو سازنده بازی، پوکمون گو به زودی برای دیگر کشورها نیز منتشر می شود.

رکورد دانلودی که پوکمون گو از خود به جا گذاشته، در ۸ سالی که اپ استور باز شده است بی سابقه بوده و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک روی اکثر گوشی های هوشمند این بازی نصب شده باشد.

بازی پوکمون گو در حال حاضر برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده و شایعاتی نیز منتشر شد حاکی از این که سازنده بازی قصد دارد این بازی را برای ویندوز فون نیز منتشر کند. با توجه به اینکه این خبر رسما تایید نشده است کاربران ویندوز فون چندان امیدی به عرضه بازی توسط سازنده پوکمون گو ندارند.

با این حال شرکت ST-Apps تصاویری را منتشر کرد و گفته است به زودی با اپلیکیشن شخص ثالث به زودی کاربران ویندوز فون نیز می توانند پوکمون گو بازی کنند. هرچند که با این امکان قابلیت واقعیت مجازی فعال نخواهد بود.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar