اگر Red Dead Redemption 2 در گیمزکام معرفی شود، چه شود!

اگر Red Dead Redemption 2 در گیمزکام معرفی شود، چه شود!

۲K گیمز، ناشر قسمت اول بازی Red Dead Redemption، در E3 امسال غایب بود. اخبار درباره شاهکار Rockstar فقط در حد شایعه هستند. تنها امید طرفداران Red Dead Redemption، این است که شاید غیبت توکی گیمز در E3، به این دلیل بوده که، قصد دارد در گیمزکام پیش رو بازی خود را معرفی کند. بازی هایی که این استودیو قصد معرفی آنها را دارد، Mafia 3، Civilization 6 و BioShock Collection است. این بازی ها تنها قسمتی از پروژه های این استودیو است و ظاهرا توکی گیمز، پروژه های دیگری هم در دست ساخت دارد. اما آیا Red Dead Redemption 2 هم بین بازی هایی است که این استودیو می خواهد معرفی کند!؟ تنها کاری که طرفداران می توانند انجام دهند، صبر است.

اما چند ماه پیش، مدیر عامل توکی گیمز، استراس زلنیک، طی مصاحبه ای اعلام کرد:

“Rockstar Games در حال کار بر روی پروژه های جدید و بسیار جذابی است. این پروژه ها در آینده معرفی خواهند شد.”

از این صحبت های آقای زلنیک می توان برداشت های مختلفی کرد. ایشان به طور دقیق اسم بازی Red Dead Redemption را به زبان نمی آورد و فقط می توان حدس زد که شاید نسخه دوم این شاهکار هم بین این عناوین باشد. قبل از E3 امسال نیز گمانه زنی هایی مبنی بر حضور Red Dead Redemption 2 در این کنفرانس وجود داشت. اما در E3 هم هیچ خبری از Red Dead Redemption نبود.

یکی دیگر از شایعاتی که در فروردین ماه پراکنده شده بود، نقشه ای بود که منتشر شد و خیلی ها گمانه زنی کردند که این نقشه، نقشه Red Dead Redemption 2 است.

ساخت نسخه دوم بازی غیر قابل انکار است چون شرکت Rockstar فروش بسیار بالایی از این بازی به دست آورد. چه در نسل قبل، و چه بعد از عرضه نسخه بهینه شده برای کنسول های نسل هشتمی. البته نسخه بهینه شده، فقط برای “سیستم پشتیبانی از نسل پیش” مایکروسافت قابل بازی است. امیدواریم در گیمزکام امسال(۲۸ مرداد تا ۳۱ مرداد)، بار دیگر شاهد معرفی شاهکاری دیگر از Rockstar باشیم. استودیویی که هیچوقت ناامیدمان نکرد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar