آموزش حذف دائمی اکانت و پرینت چت‌ ها در تلگرام

آموزش حذف دائمی اکانت و پرینت چت‌ ها در تلگرام

تلگرام مدتی‌ است که در کشور ما فراگیر شده و تقریبا تمامی‌ افرادی که از گوشی‌های هوشمند استفاده میکنند، آن‌ را بر روی گوشی‌های خود نصب دارند.

تلگرام برای تمامی‌ پلتفرم‌ها موجود است و در تمامی‌ آن‌‌ها بخش تنظیمات دارد. در بخش تنظیمات آن‌ میتوانید قسمت نوتیفیکشن‌ها را کنترل کنید و یا اطلاعات پروفایل شخصی‌ خود را تغییر دهید.

برخی‌ از تنظیمات تلگرام در سایت آن‌ قرار دارد. بدین صورت که باید با مراجعه به سایت تلگرام تنظیمات مربوط به اکانت خود را انجام دهید.در این پست قصد داریم چگونگی‌ پرینت گرفتن از لیست چت‌های خود و همچنین پاک کردن کلی‌ اکانت را آموزش دهیم.

telegram setting
بسیاری از کاربران میخواهند از لیست تمامی‌ چت‌های خود پرینت بگیرند، این قابلیتی است که به صورت پیش فرض در تنظیمات تلگرام در لپ‌ تاپ و یا گوشی قرار داده نشده اما این بدین معنی نیست که نمیتوانید پرینت بگیرید.برای این کار کافیست وارد آدرس زیر شوید.
web.telegram.org
پس از کلیک بر روی لینک بالا وارد صفحه ی جدیدی میشوید که از شما می‌خواهد شماره تلفن‌ای که در اکانت تلگرام استفاده می‌کنید را بزنید.

telegram
هنگامی که شماره ی خود را وارد کردید و دکمه ی تایید را زدید، یک کد را بر روی تلگرام گوشی و یا لپ‌ تاپ خود دریافت می‌کنید که در صفحه ی بعد باید آن‌ را وارد کنید.همچنین میتوانید با انتخاب گزینه‌ ی send code via sms از طریق پیامک کد را دریافت کنید.

telegram
در مرحلهٔ بعد در صورتی‌ که two-step-verfication را فعال کرده باشید تلگرام از شما می‌خواهد رمزی که بر روی اکانت خود قرار داده اید را بزنید تا اجازه ی دسترسی‌ به اکانت شما را بدهد.

telegram

در مرحله آخر هنگامی که تمامی‌ کارهای بالا را انجام دادید وارد اکانت خود میشوید و میتوانید تمامی‌ چت‌های خود را ببینید. در اینجا باید پس از کلیک بر روی چت مورد نظر از کلید میانبر CTRL+P در ویندوز و command+P در مک استفاده کنید. پس از آن‌ با تصویر زیر روبرو مشوید که میتوانید از آن‌ چت پرینت بگیرید و یا به صورت PDF ذخیره کنید.

telegram


بسیاری از کاربران میخواهند اکانت تلگرام خود را برای همیشه پاک کنند اما در تنظیمات خود تلگرام آن‌ را نمی‌بینیم، فقط در تنظیمات میتوانید از اکانت خود خارج شوید که در این صورت دوستان شما میتوانند به شما پیام دهند و اکانت شما برای آن‌‌ها فعال به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید به صورت کلی‌ و همیشگی‌ آن‌ را پاک کنید باید ابتدا وارد لینک زیر شوید.
my.telegram.org
با کلیک بر روی لینک بالا وارد صفحه جدیدی میشوید که از شما می‌خواهد شماره تلفن خود را وارد کنید.
telegram
پس از آنکه شماره ی خود را وارد کردید از طرف تلگرام برای شما یک کد ارسال میشود که با وارد کردن آن‌ کد وارد صفحه ی جدیدی میشوید که علت حذف را باید بنویسید. مهم نیست که حتما دلیل مشخصی‌ بیاورید، همان قدر که با نوشتن یک چند حرف آن‌ جدول پر شود کافیست.

delete telegramپس از آن‌ وارد صفحه ی جدیدی میشوید که میتوانید از اکانت خود خارج شوید و یا آن‌ را غیر فعال کنید، بر روی گزینهٔ Deactive account کلیک کنید. پس از کلیک بر روی گزینهٔ مورد نظر تلگرام پیغامی میدهد که در صورت تائید آن‌ تمامی‌ چت‌ها و مدارک شما پاک خواهند شد و دوستان شما نیز نمیتوانند به شما پیام بدهند.

پس از آن‌ اکانت شما در حالت Deleted Account بدون تصویر و مشخصات برای دیگران قابل نمایش خواهد بود.

دقت داشته باشید پس از حذف اکانت تمامی‌ Secret chat ها پاک میشوند و برای دوستانتان قابل نمایش نیستند اما چت‌های معمولی‌ که با دوستان خود داشته اید باقی‌ خواهند ماند.

منبع:اختصاصی دیجی شو


 

10
نظر خود را بنویسید

avatar
7 Comment threads
3 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
9 Comment authors
ماریShivaمینا رسولیتیم دیجی شوghomarbaz Recent comment authors
avvaa
مهمان
avvaa

عالی بود

زینب
مهمان
زینب

سلام وخسته نباشید میخاستم بپرسم آیا روشی هست که چت های تلگرام رو کاملا پاک کنه و امکان بازیابی چت ا رو نده؟

milad
مهمان
milad

سلام دوست عزیزم
در مقاله بالا به صورت کامل آوردیم.

Taraneh
مهمان
Taraneh

سلام.من چند سوال داشتم.
۱٫آیا پدرم مى تواند پرینت چت هاى تلگرامم را از مخابرات بگیرد؟حتى اگر اکانتم را حذف کرده باشم؟
۲٫اگر دوباره با همان شماره وارد تلگرام شوم دوباره همه چت ها از مخابرات قابل دسترسى است؟
۳٫مطالبى که در گوگل یا اینترنت جست و جو کردم حتى با حذف تاریخچه از مخابرات یا جاى دیگر قابل دسترسى است؟

ghomarbaz
مهمان
ghomarbaz

میخام بپرسم وقتی دیلیت اکانت میدیم دیگه امکان بازیابی چتها یا عکسها از هیچ دایره ی مسئول کشوری نیست؟

مینا رسولی
مهمان
مینا رسولی

با سلام آیا بدون اطلاع دادن به صاحب خط پرینت چت های وی را به بستگانش میدهند؟

Shiva
مهمان
Shiva

سلام وقت شما بخیر
با حذف کانت تلگرام تو مقاله بالا قید کردین چت های معمولی برای دوستان همچنان باقی هستن
آیا. با پرینت گرفتن شخص مقابل،اطلاعاتی از من( از قبیل شماره تماس،اسم و.فامیل…) که با ایشون چت کردم نمایش داده میشه؟

ماری
مهمان
ماری

اگه اکانت بصورت خودکار حذف بشه بدلیل استفاده نکردن به مدت چندماه ،تمام چت ها و اطلاعات اکانت بصورت دایمی نیز حذف میشه؟یا باید حتما خود شخص دلیت اکانت انجام بده