آیا بخش تک نفره Battlefield 1 موفق خواهد بود!؟

آیا بخش تک نفره Battlefield 1 موفق خواهد بود!؟

رقابت BF و COD همیشه جذاب و نزدیک بوده. اما شاید همه گیمرها، چه کسانی که طرفدار COD هستند و چه کسانی که طرفدار BF هستند، در یک نکته اشتراک نظر داشته باشند. و آن نکته این است که “Single Player فقط COD، و Multiplayer فقط BF!”. این نکته، دیگر تبدیل به یک قانون شده و حتی باعث شده بسیاری از گیمرها از COD به BF کوچ کنند و برعکس. اما به نظر تعداد کسانی که از COD به BF کوچ کرده اند، بیشتر باشد. خود من هم جزو کسانی هستم که BF را ترجیح می دهد. آن هم بخاطر قسمت چندنفره بینظیری که BF ارائه می کند. اما در بخش تک نفره، همیشه COD بوده که توانسته با ارئه داستان و شخصیت های دوست داشتنی و جذاب، دل گیمرها را برباید!

شاید بتوان بخش تک نفره Battlefield:Bad Company را موفق ترین و بهترین بخش تک نفره در کل سری BF نامید. اما هواداران سری بازی های BF امیدوارند که سری جدید بازی یعنی BF1، بتواند در بخش تک نفره هم بدرخشد. دلیل آنها هم این است که دوره زمانی که بازی در آن اتفاق می افتد(جنگ جهانی اول)، دوره ای است که می توان داستان های بسیار جذاب و گیرایی از آن ساخت.

پاتریک باک طی مصاحبه ای با Metro UK اعلام کرد که BF همیشه در رابطه با بخش داستانی مشکل داشته و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند! وی در مصاحبه خود گفت:

“به من اعتماد کنید. ما نه تنها به این فکر کردیم که چگونه می‌توانیم آن را خوب بسازیم، بلکه به فکر این هم بودیم که نحوه ساخت بخش تک نفره در BF چیست؟ چراکه ما چیزهای مختلفی را امتحان کردیم تا بفهمیم نقطه شیرین و سختی کار آن کجاست؟ از یک طرف قصد دارید بخش متفاوتی از مخاطبان را با بخش‌ تک‌نفره سرگرم کنید و نمی‌خواهید بازی فقط بخش چندنفره باشد؛ بلکه می‌خواهید متفاوت باشد.
اما شما همچنین نمی‌خواهید مانند بازی‌ دیگری باشید؛ جایی که مردم می‌گویند “این عنوان شبیه آن بازی است”. شما نیاز دارید تا هویت اصلی خود را پیدا کنید و من فکر می‌کنم این کار را با بخش چندنفره انجام دادیم و طی این سال‌ها آن را یکپارچه ساخته‌ایم اما من فکر نمی‌کنم به چنین چیزی در بخش تک‌نفره رسیده باشیم.”

 

فهمیدن مشکل، نیمی از راه حل است. باید دید که Dice می تواند نیمه دیگر مشکل را حل کند یا خیر؟ که قطعا بعد از عرضه بازی در تاریخ ۳۰ مهر خواهیم فهمید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar