۴ نقشه بازی پوکمون گو و ابزاری برای حرفه ای شدن در این بازی

۴ نقشه بازی پوکمون گو و ابزاری برای حرفه ای شدن در این بازی

مانند دیگر بازی های موبایل، بازی پوکمون گو هم ابزار و اپلیکیشن های کمکی زیادی دارد که با آنها می توانید راحت تر پوکمون پیدا کنید و سریعتر پیشرفت کنید. امروز در دیجی شو قصد معرفی تعدادی نقشه بازی پوکمون گو را داریم تا بتوانید به راحتی پوکمون های شهرتان را شکار کنید.

در این میان برخی از این ابزارها رایگان هستند و برخی دیگر پولی می باشند. در این مطلب ۴ نقشه پوکمون گو که رایگان هستند آورده شده است.

۱- PokeVision

pokevision

پوک ویژن یک نقشه تحت وب برای بازی کنندگان پوکمون گو است، به شما اجازه می دهد منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید و به جستوجوی پوکمون در آن منطقه بپردازید.

در این نقشه پوکمون ها در نقاط مختلف نشان داده می شوند و ثانیه شماری برای هر پوکمون وجود دارد که قبل از پایان زمان هر پوکمون باید آن را بدست آورید در غیر این صورت آن پوکمون ناپدید می شود. گفته شده که PokeVision وابسته به سرورها بازی پوکمون گو است و اطلاعات صحیحی دارد.

برای استفاده از این ابزار اینجا کلیک کنید.


 

۲- Pokecrew

pokecrew

 

شبیه به پوک ویژن، Pokecrew هم یک نقشه از پوکمون ها در اختیار شما میگذارد با این تفاوت که ثانیه شماری برای پوکمون ها در نظر گرفته نشده است. به گفته بازی کنندگان پوکمون گو در آمریکا، مکان های اعلام شده توسط این بازی قابل اطمینان تر از نقشه های دیگر است.

نقشه Pokecrew را در تهران هم امتحان کردیم و موقعیت های مختلفی در سطح شهر را برای ما نشان داد.

برای استفاده از این ابزار اینجا کلیک کنید.


 

۳- PokeMapper

pokemapper

PokeMapper به یک دلیل بسیار محبوب است: محیط کاربری بسیار ساده، سریع و به نظر قابل اطمینان

در این نقشه به جای اینکه موقعیت پوکمون ها با آیکون مربوط به هر پوکمون نشان داده شود، نقطه های رنگی مربوط به رنگ هر پوکمون نشان داده می شود.

برای استفاده از این ابزار اینجا کلیک کنید.


۴- PokeFind

pokefind

PokeFind آخرین ابزاریست که در این لیست معرفی می کنیم، اما به عنوان ضعیف ترین نیست. پوک فایند به شما این اجازه را می دهد تا بر اساس پوکمونی که دوست دارید در نقشه جستوجو کنید.

برای استفاده از این ابزار اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar