نسخه PC بازی PES 2017، هنوز در حد نسل هشتم نیست!

نسخه PC بازی PES 2017، هنوز در حد نسل هشتم نیست!

دیروز خبر بدی برای طرفداران PES منتشر شد. ظاهرا باز هم قرار نیست نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی در حد و اندازه های نسل هشتم باشد! با ما در ادامه همراه باشید!

همان طور که گفتیم، ظاهرا قرار نیست این نسخه از PES برای کامپیوترهای شخصی، در حد نسل هشتم باشد. اما ظاهرا هنوز هم بهتر از نسخه های نسل هفتم است.بازی روی کنسول های نسل هشتم، یعنی PS4 و Xbox One، بسیار عالی به نظر می رسد. اینکه دیگر بازی ها برای نسل هفتم پیشرفتی نداشته باشند، قابل درک است. اما اینکه برای پلتفرمی مانند PC نسخه مخصوص و بهینه عرضه نشود، اصلا قابل قبول نیست. دیروز خبری منتشر کردیم از سیستم پیشنهادی برای اجرای FIFA17. زمانی که سیستم پیشنهادی FIFA17 را مشاهده می کنید، متوجه می شوید نسخه PC بازی FIFA17، واقعا در حد و اندازه نسل هشتم است.

مدیر ارتباطات PES، اَدِم باتی در توئیتر راجع به کیفیت نسخه‌ رایانه‌های شخصی این عنوان چنین گفته است:

ما بارها در این مورد پاسخ داده‌ایم و تاسف‌بار است که چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنید. انتظار نداشته باشید تا کیفیت این عنوان در رایانه‌های شخصی مانند پلی‌استیشن۴ یا ایکس‌باکس‌وان باشد.

 

با این که بعضی از محتویات بازی فقط برای نسل هشتم است، اما ظاهرا نسخه PC بازی PES2017، دارای نرخ فریم و رزولوشن بالاتری نسبت به نسخه های نسل هفتم است. لازم است بدانید که نسخه PC این بازی با موتور گرافیکی قدیمی تری ساخته شده است اما اینکه نرخ فریم و رزولوشن نسبت به نسخه کنسول های نسل هفتم بالاتر است، کمی باعث امیدواری طرفداران آن می شود تا شاید در سال های بعد، نسخه PC این بازی پرطرفدار، کیفیتی مشابه کنسول های نسل هشتم داشته باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar