آموزش و ترفندهای Instagram Stories

آموزش و ترفندهای Instagram Stories

اخیرا اینستگرام در بروزرسانی جدیدش قابلیتی با نام instagram stories را اضافه کرده است که عملکرش بسیار شبیه به اسنپ چت می باشد. در سال ۲۰۱۳ فیسبوک تلاش کرد که اسنپ چت را خریداری کند اما آقای اوان اسپیگل مدیر عامل آن زمان اسنپ چت، رقم نجومی ۳ میلیارد دلار را به فیسبوک پیشنهاد داد. چندی بعد، اینستگرام توسط فیسبوک خریداری شد و حالا به نظر اینستگرام با قابلیت جدیدش قصد حذف کردن اسنپ چت از دنیای گوشی های هوشمند را دارد.

 

instagram stories

با اینستگرام استوریز می توانید اتفاقات روزمره خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، در instagram stories امکان لایک یا کامنت وجود ندارد و نظرات فقط به صورت خصوصی ارسال می شوند و بعد از یک روز هم عکس یا فیلمتان پاک می شود. در instagram stories شما فقط می توانید عکس ها و فیلم هایی را که در ۲۴ ساعت گذشته گرفته اید اشتراک گذاری کنید و یا در لحظه با خود اینستگرام فیلم یا عکس بگیرید. البته ترفند هایی هم برای گذاشتن عکس های قدیمی در instagram stories وجود دارد که جلوتر عنوان خواهیم کرد.

خوب ابتدا برای مشاهده استوریز دیگران و گذاشتن استوریز خودتان باید اینستگرامتان را به آخرین نسخه آپدیت کنید. بعد از آپدیت، نوار ابزاری از استوریزهایی که دوستانتان به اشتراک گذاشته اند در بالای اپلیکیشن نمایش داده می شود. با کلیک بر روی فرد مورد نظرتان عکس یا فیلم های مربوطه را می توانید ببینید. عکس ها بصورت اسلاید شو ۶ ثانیه نمایش داده می شوند و فیلم ها هم حداکثر می توانند ۱۰ ثانیه باشند.

چگونه instagram stories بگذاریم؟

پس از آپدیت کردن به آخرین نسخه اینستگرام مانند عکس زیر مشاهده می کنید که در بالای سمت چپ اپلیکیشن یک آیکون به علاوه جدید اضافه شده است که با کلیک بر روی آن دوربین گوشی فعال می شود. حالا برای گذاشتن instagram stories دو راه دارید. یا بصورت زنده عکس یا فیلم بگیرید و علامت تیک پایین صفحه نمایش را بزنید، یا اینکه برای انتخاب عکس از گالری، از بالا به پایین صفحه نمایش را بکشید. با این کار تنها عکس و فیلم هایی که در ۲۴ ساعت گذشته گرفته باشید نشان داده می شود و می توانید انتخاب کنید.

instagram_stories

چگونه عکس های قدیمی را در instagram stories بگذاریم؟

قابلیت instagram stories در واقع برای اتفاقات رخ داده در ۲۴ ساعت گذشته است و پس از یک روز هم عکس ها پاک می شوند، اما اگر بخواهید عکس های قدیمی تر از یک روز را در instagram stories به اشتراک بگذارید باید با ترفندی ساده اینستگرام را دور بزنید. برای این کار کافی است که در گالری تان از عکس مورد نظرتان اسکرین شات بگیرید. با این کار، اسکرین شات گرفته شده جزء عکس های ۲۴ ساعت گذشته به حساب می آید و می توانید آن را در اینستگرام استوریز به اشتراک بگذارید.


 

216
نظر خود را بنویسید

avatar
159 Comment threads
57 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
168 Comment authors
میلادSaraعلیرضاBZzzali Recent comment authors
yahya
مهمان
yahya

چگونه میتوانیم چند عکس رو هم زمان در story به اشتراک بگذاریم با تشکر .

hadis
مهمان
hadis

اول یه عکس بذار بعد دوباره عکس بعدیتو بذار پایین سمت راستت یه دایره س وسطشم یه +همچین شکلی داره بزنی همینجوری میتونی پشت سرم هم عکس بذاری

e.hafizi
مهمان
e.hafizi

وقتی یه عکس رو گذاشتید از همون روش که برای گذاشتن عکس اول استفاده کردید استفاده کنید اینجوری دو عکس پیاپی دارید.

الیناز
مهمان
الیناز

سلام چجوری میتونم فیلم بزارم و ادامه فیلمو پشت هم بزارم که فیلم کامل نشون داده بشه؟

الهه
مهمان
الهه

سلام
چرا وقتی تصاویر را از گالری فراخوانی میکنم به صورت زوم شده نشون داده میشه و دیگه نمیتونم زوم اوت کنم؟

معصومه
مهمان
معصومه

سلام چطوری میتونم استوری های قبلی خودمو ببینم

فرهاد
مهمان
فرهاد

استوری ۲۴ ساعت ب بعد خود ب خود پاک میشه.

محمد
مهمان
محمد

سلام ببخشید با چه برنامه ای میتونم چند عکسو در غالب یه عکس واسه استوری بگنجونم؟

مهمان
مهمان
مهمان

چطور میتوان استوری کسی را دید بدون اینکه متوجه بشه

امیروسن
مهمان
امیروسن

خیلی هم عاااالی

سمی
مهمان
سمی

سلام.چطوری عکس گالریمو رو استوری قرار بدم؟

بهی
مهمان
بهی

میشه استوری کسی رو دید که صفحه اش قفله؟

داود
مهمان
داود

سلام وقتی میخوام عکس بزارم Story من Error میده چیکار کنم

احسان
مهمان
احسان

منم این مشکلو دارم البته من فیلم وهم میخوام پست بزارم نمیشه باز تا نصفه میاد و تکمیل نمیشه. متن خاصی هم نمیاد فقط علامت تعجب میاد و دوباره میزنه در کنارش لطفا راهنماییم کنین