با ربات تلگرام Prisma روی هر پلتفرمی که دوست دارید عکس هایتان را ویرایش کنید

با ربات تلگرام Prisma روی هر پلتفرمی که دوست دارید عکس هایتان را ویرایش کنید

اپلیکیشن پرطرفدار پریسما چند ماهی است که برای اندروید و ios عرضه شده است و در همین مدت کوتاه محبوبیت زیادی را کسب کرده است. این اپلیکیشن با دریافت عکس از شما، فیلترهای زیبای زیادی را در بر روی عکس شما اعمال می کند. اپلیکیشن پریسما از هوش مصنوعی بهره می برد که با فیلترهای بینظیرش عکس شما را تبدیل به یک تابلوی هنری می کند.

اما اگر مایل هستید از فیلترهای بی نظیر پریسما بر روی لپتاپ، گوشی های ویندوز فون و حتی دسکتاپ هم استفاده کنید با دیجی شو و این مقاله همراه باشید.

به تازگی رباتی در تلگرام با نام Prisma bot ساخته شده است که عملکردش دقیقا مانند اپلیکیشن پریسما است. ابتدا عکستان را برای ربات ارسال می کنید، سپس ربات به شما فیلترهایی پیشنهاد می دهد و برای شما تابلوی بی نظیری می سازد.

برای شروع کار با این ربات لازم است ابتدا بر روی دستگاه موردنظرتان تلگرام را نصب کنید. حتی اگر دستگاه شما از تلگرام پشتیبانی نمی کند می توانید از نسخه تحت وب تلگرام نیز استفاده کنید. برای دانلود و نصب تلگرام به وبسایت تلگرام مراجعه کنید.(اینجا کلیک کنید).

پریسما

بعد از نصب تلگرام، اینجا کلیک کنید تا ربات Prisma Bot برای شما باز شود. بر روی start کلیک کنید و عکستان را برای ربات ارسال کنید. بعد از چتد ثانیه ربات به صورت رندوم یک فیلتر بر روی عکس شما می گذارد. اگر مایل هستید تا فیلترهای بیشتری را امتحان کنید لازم است واژه filters/ را برای ربات ارسال کنید تا چند فیلتر جدید به شما پیشنهاد کند. اگر باز هم به دنبال فیلترهای بیشتری بودید می توانید بر روی  See more filters کلیک کنید.

در نهایت هر فیلتری را که پسندیدید می توانید بر روی Use filter که زیر فیلتر مورد نظرتان نوشته شده کلیک کنید و سپس عکستان را دوباره برای ربات ارسال کنید. مزیت این ربات نسبت به اپلیکیشن پریسما این این است که کیفیت تصویر را کم نمی کند و با هر کیفیتی عکستان را ارسال کنید، با کیفیت مناسبی تابلوی خود را تحویل می گیرید.

منبع: addictivetips.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
وستا Recent comment authors
وستا
مهمان
وستا

سلام خسته نباشید به نظر عالی می اد ولی فعلا انگار ربات قطع هستش چون هیچ رباتی در تلگرام اکتیو نیس