اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی ذخیره پیش نویس ها است!

اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی ذخیره پیش نویس ها است!

آیا برایتان پیش آمده که در حال نوشتن و کار بر روی عکسی در اینستاگرام باشید اما مجبور باشید کار دیگری در اینستا انجام دهید؟ متاسفانه در این حالت عکسی که درست کرده اید از دست می رود و بار دیگر باید از ابتدا عکستان را ویرایش کنید.

insta

خوب خوشبختانه به نظر می رسد طبق شنیده ها، اینستاگرام مشغول کار بر روی قابلیتی است که این امکان را به کاربران می دهد تا در هر زمان عکس های خود را بصورت پیش نویس ذخیره کنند. این ویژگی دقیقا مانند همان پیش نویس(Drafts) در ایمیل ها می باشد. عکستان را در حال پیش نویس ذخیره می کنید و بعدا به ادامه ویرایش عکسان می پردازید.

شاید این قابلیت برای خیلی ها کاربردی نباشد، اما با این قابلیت جدید می توانید عکس هایی که مایلید در آینده به اشتراک بگذارید را هم در پیش نویس ها ذخیره کنید و آنها را مدیریت کنید.

اینستاگرام به تازگی دستخوش تغییرات زیادی شده است و روز به روز قابلیت های آن در حال افزایش است. چند روز پیش هم ویژگی instagram stories سروصدای زیادی را به پا کرد و توانست نظر خیلی از کاربران را جلب کند.

هنوز مشخص نیست که ویژگی ذخیره پیش نویس چه  زمانی به اینستاگرام اضافه می شود. احتمالا این ویژگی هم مانند دیگر ویژگی های جدید اینستاگرام ابتدا فقط برای تعدادی از کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع : ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar