نیانتیک بازیکنان متقلب پوکمون گو را برای همیشه از بازی محروم می کند!

نیانتیک بازیکنان متقلب پوکمون گو را برای همیشه از بازی محروم می کند!

کمپانی نیانتیک، سازنده بازی محبوب پوکمون گو در پی تقلب و عدم رعایت قوانین در بازی پوکمون گو توسط برخی از بازیکنان، تصمیم به محرومیت بازیکنان متقلب کرده است. این محرومیت شامل بازیکنانی می شود که با تقلب، استفاده از ربات ها و نرم افزارهای جانبی موقعیت مکانی خود را تغییر می دهند. در اصطلاح به این حالت تقلب در بازی GPS spoofing گفته می شود.

برای مثال GPS spoofing این امکان را به شما می دهد تا موقعیت مکانی خود را تغییر دهید و گوشی هوشمند شما فکر کند شما در کشور دیگری هستید، به این ترتیب موقعیت مکانی خود را به محلی که پوکمون های بیشتری دارد تغییر می دهید. از طرفی ربات هایی هستند که به طور هوشمند تشخیص می دهند کجا پوکمون های بیشتری دارد و موقعیت مکانی گوشی شما را به آنجا تغییر می دهند.

در متنی که چند روز پیش در وبسایت نیانتیک گذاشته شد، نیانتیک به صراحت اعلام کرد که با بازیکنان متقلب برخورد و آنها برای همیشه از بازی پوکمون گو محروم می کند. در این نوشته آمده است:

هدف ما ایجاد عدالت و تجربه ای سرگرم کننده و قانونی بین تمامی بازیکنان پوکمون گو است. ما در تلاش هستیم تا با جلوگیری از تقلب ها بازی را بهبود ببخشیم.

 

هنوز به طور واضح مشخص نیست که نیانتیک چگونه قصد دارد تا تقلب GPS spoofing و دور زدن ربات ها را متوجه شود. در چند روز گذشته کاربران زیادی با پیغام محرومیت از بازی به صورت موقت مواجه شده اند اما این بار نیانتیک هشدار داده که اکانت متقلبان بازی پوکمون گو را برای همیشه مسدود می کند.

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar