بازار سیاه اکانت های Pokemon Go؛ اکانت هایی با قیمت ۷ میلیون تومان!!!

بازار سیاه اکانت های Pokemon Go؛ اکانت هایی با قیمت ۷ میلیون تومان!!!

بازی پوکمون گو در مدت کوتاهی تبدیل به محبوبترین بازی گوشی های هوشمند شد. حتی کسانی که علاقه ای به بازی کردن ندارند حداقل اسم پوکمون به گوششان خورده و یا شاید در جستوجوی شکار پوکمون هستند. بله، محبوبیت این بازی به قدری بوده است که در یک ماه نیانتیک سازنده بازی، توانسته ۲۰۰ میلیون دلار از کنار این بازی به جیب بزند.

در این میان بازیکنان بازی پوکمون گو هم بازار سیاهی راه انداخته اند و اکانت ها را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند. اکانت هایی که مناسب افرادی است که مایلند تازه بازی پوکمون گو را شروع کنند و از طرفی از غافله عقب نمانند.

وبسایت هایی مانند League of Tranding به کاربران این امکان را می دهند که اکانت های بازی های مختلف را در این وبسایت به فروش برسانند و افرادی که بدنبال اکانت های با لِول بالا هستند در این وبسایت به جستوجو بپردازند. بازی پوکمون گو هم که این روزها به محبوبترین بازی گوشی های هوشمند تبدیل شده به خوبی در این وبسایت میدرخشد.

اکانت های فروشی بازی پوکمون گو در وبسایت مذکور از قیمت ۱۰ دلار شروع می شوند و اکانت هایی با قیمت ۱۱۰۰۰ دلار هم در این وبسایت قابل خرید است. این قیمت ها متناسب با تعداد پوکمون های اکانت و امتیاز های مربوطه متغیر هستند.

خرید پوکمون گو

ممکن است فکر کنید که کسی بابت خرید اکانت پوکمون گو پول خرج نمی کند. اخیرا وبسایت CNBC با شخصی به نام امیر حسینی مصاحبه کرده است که ازین طریق درآمد خوبی کسب می کند. به گفته خودش، او توانسته ماهیانه از طریق فروش اکانت Pokemon Go مبلغ ۲۰۰۰ دلار کسب درآمد کند.

اگر شما هم از طرفداران این بازی هستید و یا فکر می کنید توانایی کسب درآمد ازین بازی را دارید می توانید معرفی بازی Pokemon Go و راهنمای بازی در ایران را در وبسایت دیجی شو مطالعه کنید و این بازی را شروع کنید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar