۱۰ مشکلات و ارور رایج بازی پوکمون گو و راه حل های آنها

۱۰ مشکلات و ارور رایج بازی پوکمون گو و راه حل های آنها

به جرات می توان گفت بازی پوکمون گو مانند طوفان کل دنیا را در بر گرفته است و میلیون ها نفر در حال انجام این بازی محبوب هستند. حتی پس از چند هفته از عرضه این بازی، پوکمون گو هنوز از تب و تاب نیفتاده است و بازیکنانش روز به روز، رو به افزایش می باشد.

اما با همه محبوبیت پوکمون گو، همه بازیکنان تجربه ای راحت و بی دغدغه در این بازی نداشته اند. بسیاری از بازیکنان از ارورهای مختلف در بازی گلگی دارند و حتی خیلی از افراد قادر به انجام این بازی نیستند. این مشکلات برای بازیکنان ایران که برای ورود به بازی مجبور به تغییر آی پی هستند دوچندان شده است.

اگر شما هم از افرادی هستید که برای انجام این بازی با مشکلاتی روبرو هستید و یا ارورهایی نا مشخص دریافت می کنید، برای حل این مشکلات امروز با دیجی شو همراه باشید. برای این بازی لازم است ابتدا آی پی خود را تغییر دهید، اگر که نتوانستید با راه حل های زیر ارورهای بازی را برطرف کنید می توانید در پایان این مطلب مشکلتان را در نظرات بنویسید تا شما را راهنمایی کنیم.

اگر هم هنوز این بازی را شروع نکرده اید معرفی بازی Pokemon Go و راهنمای بازی در ایران را مطالعه کنید.

مشکل شماره ۱: اطلاعاتم در بازی پوکمون گو از دست می رود و بازی از ابتدا شروع می شود

این مشکل رایج ترین مشکل بین بازیکنان پوکمون گو است، دلیل آن هم ازدحام بازیکنان این بازی است و به علت شلوغ شدن سرور ها، بازی قادر به پاسخ گویی نیست. نیانتیک از قبل پیش بینی این استقبال خوب را نکرده بود و در حال حاضر، در خیلی از مواقع بازیکنان با پیغام های مختلفی مبنی بر شلوغ بودن سرورها مواجه می شوند.

متاسفانه در این مورد کاری از دست بازیکنان ساخته نیست و باید چند دقیقه بعد بازی را مجددا اجرا کنند تا بلکه این مشکل برطرف شود. نیانتیک گفته است به زودی مشکلاتی از این قبیل را برای همیشه برطرف می کند. برای بازیکنان داخل ایران، ممکن است این مشکل به علت عدم تغییر آی پی نیز باشد.

 

مشکل شماره ۳: بازی دائما در حالت لودینگ است(توپ در بالای صفحه می چرخد)

اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید به این معنی است که بازی در تلاش است تا به سرورها متصل شود. این آیکون باید بعد از مدت کوتاهی ناپدید شود ، اما اگر این اتفاق نیفتاد بدانید که سرورهای بازی شلوغ است و باید کمی شکیبا باشید. برای بازیکنان داخل ایران، ممکن است این مشکل به علت عدم تغییر آی پی نیز باشد.

spinning pokeball

مشکل شماره ۴: ارور رایج “GPS signal not found”

بازی پوکمون گو برای اجرای صحیح نیاز دارد تا از قابلیت GPS گوشی هوشمند شما استفاده کند تا هر لحظه بداند شما کجا هستید. اگر با پیغام “GPS signal not found” روبرو شدید بدانید که شما اولین نفری نیستید که این ارور را مشاهده می کنید. پیغام مذکور بسیار رایج است و چند دلیل می تواند داشته باشد.

ابتدا باید GPS تان روشن باشد و بازی اجازه دسترسی به GPS شما را داشته باشد. سعی کنید در مکانی باشید که سرپوشیده نباشد زیرا GPS در مکان های سرپوشیده به خوبی عمل نمی کتد. اگر این مشکل کماکان برای شما وجود داشت راهنمای رفع ارور ‘GPS signal not found error’ در بازی پوکمون گو را مطالعه کنید.

 

مشکل شماره ۵: بازی پوکمون گو باز نمی شود

اگر اصلا قادر به باز کردن بازی نیستید، گوشی تان را خاموش روشن کنید و مجدد بازی را باز کنید. اگر باز هم بازی باز نشد ممکن است به خاطر شلوغ بودن سرورهای بازی باشد.

همچنین این مشکل می تواند به علت آپدیت نبودن بازی نیز باشد. سعی کنید همیشه از آخرین نسخه بازی استفاده کنید.

 

مشکل شماره ۶: هیچ پوکمونی در اطراف من پیدا نمی شود

برای دستیابی به مراحل بالاتر بازی پوکمون گو، مجبور هستید تا پوکمون های وحشی را بدست آورید. اما مشکل رایج خیلی از کاربران نبودن پوکمون در اطراف آنها است. این واقعا یک مشکل آزار دهنده است، واقعیت این است که این بازی از اطلاعات ترافیکی گوگل استفاده می کند و پوکمون ها در مکان های شلوغ بیشتر هستند. جایی که آدم های بیشتری باشد پوکمون های بیشتری هم پیدا می شود. بنابراین اگر نتوانستید در اطرافتان پوکمون پیدا کنید مجبور هستید به شهرهای شلوغ بروید.

برای مثال بسیاری از بازیکنان در شهرستان های ایران با این مشکل مواجه بودند اما در شهر های پر جمعیت ایران پوکمون به خوبی پیدا می شود.

 

مشکل شماره ۷: زمانی که یک پوکمون شکار می کنم، بازی هنگ می کند

یکی دیگر از مشکلات رایج و آزار دهنده پوکمون گو هنگ کردن بازی است. این اتفاق بیشتر هنگام شکار پوکمون یا بعد از شکار پوکمون می افتد. اگر این اتفاق برایتان افتاد و هیچ منویی فعال نبود تلاش کنید اینترنتتان را قطع و مجدد وصل کنید. اگر این کار جوابگو نبود پوکمون را کامل ببندید و مجدد باز کنید. نگران نباشید اگر پوکمون را شکار کرده باشید برایتان ذخیره شده است.

 

مشکل شماره ۸: بازی دائما هنگ و یا کند عمل می کند

اگر بار ها بازی پوکمون گو در هنگام بازی هنگ کرد یا احساس کردید بازی به اصطلاح “لگ” دارد و کند عمل می کند، اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه بازی استفاده می کنید. حتما بازی را آپدیت کنید چرا که نیانتیک دائما آپدیت های مختلفی عرضه می کند و بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

پوکمون

 

مشکل شماره ۹: بازی پوکمون گو روی گوشی من اجرا نمی شود

بازی پوکمون گو بازه وسیعی از گوشی های اندرویدی و آیفون ها را پشتیبانی می کند، اما اگر گوشی تان قدیمی باشد قادر به انجام این بازی نیستید.

حداقل گوشی و سیستم عامل مورد نیاز برای بازی پوکمون گو آیفون ۵ یا جدیدتر به همراه iOS 8 یا بالاتر است. اگر هم مایلید پوکمون گو را روی گوشی اندرویدی بازی کنید لازم است تا اندروید ۴٫۴ کیت کت به بالا با حداقل رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ داشته باشید.

اگر گوشی تان قدیمی است پیشنهاد می کنیم مقاله “بهترین گوشی های نیمه اول ۲۰۱۶ را مطالعه کنید. اگر هم به دنبال گوشی هوشمند مقرون به صرفه هستید بهتر است مقاله بهترین گوشی های هوشمند زیر یک میلیون تومان را مطالعه کنید.

 

مشکل شماره ۱۰: بازی پوکمون گو به سرعت باتری گوشی ام را خالی می کند

بازی پوکمون گو یک بازی گرافیکی است که از GPS، اینترنت و دوربین شما استفاده می کند. پس تعجبی ندارد که استفاده از این همه منابع باعث تخلیه سریع شارژ گوشی شود. اما در بازی قابلیتی وجود دارد که توسط آن تا حدودی در مصرف باتری تان صرفه جویی می شود. پیشنهاد می کنیم برای آموزش کامل این مطلب مقاله چگونه در بازی پوکمون گو باتری کمتری مصرف کنیم!!؟را مطالعه کنید.

 

اگر مشکلتان در هیچ یک از ۱۰ مورد گفته شده نبود، می توانید در قسمت نظرات(پایین همین مطلب) آن را با ما درمیان بگذارید. ما تمام سعی مان را می کنیم تا برای حل مشکلتان بهترین روش را پیشنهاد دهیم.

منبع: techradar.com


 

34
نظر خود را بنویسید

avatar
28 Comment threads
6 Thread replies
4 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
27 Comment authors
سبحانmehrabعلیحسینsajjad Recent comment authors
amir mahdi
مهمان
amir mahdi

با سلام.ممنون از راهنمایی هاتون.فقط یک‌مشکل اساسی که من دارم اینه که آواتار یا اون آدمه هیچ حرکتی نمیکنه با این که من در حال حرکت هستم.لطفا کمکم کنید باید چکار کنم

Mohamad
مهمان
Mohamad

با سلام . مشکل من اینه که روی نقشه بازی من هیچی نیست . زمین صاف و مسطحه . پوکو من هارو هم شانسی وقتی کنارشونم پیدا میکنم . چه کنم عایا ؟؟

سجاد
مهمان
سجاد

سلام خسته نباشید.چرا هرچی لولم بالاتر میره توپ کمتری جمع میکنم.مثلا قبلا ۲۶۰ تا توپ داشتم الان توپم ۵۰ تا شده و وقتی میرم که توپ جمع کنم میگه your bag is full

Mohammad 79
مهمان
Mohammad 79

سلام برای مت مکعب های ابی رنگ اصلا نمیاد بالا همه جا یدست و هیچ مکعب یا چیز دیگه ای نیست و هرکاری میکنم شخصیتم حرکت نمیکنه کمک کنین

پارسا بیگی
مهمان
پارسا بیگی

اکانت گوگل منو قبول نمیکنه

Mojtaba
مهمان
Mojtaba

سلام برای من این ارور رو میده : Unable to authenticate. Please try again.
من که هم ثبت نام کردم هم جی پی اس ام روشنه هم فیل.تر.ش.کنم روشنه . به نظرتون راه حل این مشکل چیه

Shayan
مهمان
Shayan

برای من که تو ترینر کلوپ ساختم اونجا هم وصل نمیشه

سعید
مهمان
سعید

سلام می خواستم بگم من بعد از این که gps رو فعال می کنم میرم داخل بازی با اکانت گوگل نمیشه رفت این ارور رو میدهunable to authenticate حتی با فیلتر شکن هم ادامه دادم ولی نشد رفتم تو وبسایت پاکمون اکانت بسازم نام کاربری مشکلی نداشت ولی هر passwordi رو میزنم میگه اشتباهه و نمیشه ثبت نام کرد لطفا سریع کمک کنید؟

alinaimi95m
مهمان
alinaimi95m

ساخت اکانت فایده ای نداره ولی اگر می خوای بسازی باید یه حروف انگلیسی بزرگ یه کوچیک یه عدد یه ستاره حداقل داشته باشه تو رمزتون

Hunter
مهمان
Hunter

اصلا ربطی هم به اکانت نداره درست ولی نمیتونم بازی رو شروع کنم

محمد
مهمان
محمد

سلام ببخشید من تازه نصب کردم و وقتی میزنم از طریق گوگل وصل شه یا هرکدام ارور unable to authenticate . please try again میده میشه کمکم کنید

امیر
مهمان
امیر

وقتی وارد بازی میشم شب که هست این ارور را میده Do not enterdangerousareaswhile plaeying pokemon go لطفا جواب بدین لنگم