بیش از یک میلیون بازیکن در انگلیس برای بازی پوکمون گو هزینه کرده اند

بیش از یک میلیون بازیکن در انگلیس برای بازی پوکمون گو هزینه کرده اند

در اینکه مدل درآمد زایی پرداخت های درون برنامه ای یکی از سودآور ترین مدل هاست شکی نیست. همین دلیل اصلی رایگان بودن بسیاری از برنامه ها و بازی هاست و توسعه دهندگان بیشتر از خرید بازی توسط کاربران، دل به پرداخت های درون برنامه ای بسته اند. از طرفی پرداخت هایی که باعث پیشرفت سریعتر در بازی می شوند در این میان بیشترین درآمد را برای توسعه دهندگان دارند.

بازی محبوب و جهانی پوکمون گو هم از این قاعده مستثنا نیست و نیاتنیک سازنده بازی، از طریق پرداخت های داخل بازی در حال پارو کردن سودهای بدست آمده است. آخرین خبری که از درآمد این بازی شنیدیم درآمد ۲۰۰ میلیون دلاری نیانتیک از زمان عرضه این بازی بوده است.  این آمار و ارقام درحالیست که یک نظر سنجی در انگلیس بیان کرد که ۱ میلیون بازیکن پوکمون گو در این کشور برای پیشرفت بیشتر در این بازی پول خرج کرده اند!

بر اساس این آمار اکثر یک میلیون بازیکن مذکور مبلغ ۱ تا ۱۵ پوند در بازی هزینه کرده اند. این در حالیست که تعداد زیادی از بازیکنان هم مبالغ بیشتری در این بازی پرداخت کرده اند. نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر بیش از ۱۵ پوند و تقریبا ۱۵۰ هزار نفر بیشتر از ۳۰ پوند برای بازی پوکمون گو پول خرج کرده اند. طبق این آمار در حدود ۷ هزار بازیکن هم بیش از ۷۵ پوند را برای این بازی پرداخت کرده اند.

طبق آمار YouGov این بازی فقط توسط جوانان دانلود نشده است و در حال حاضر بازیکنان در تمامی سنین در حال بازی پوکمون گو هستند.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar