معرفی مودم همه کاره و مقرون به صرفه ایسوس، DSL-AC52U

معرفی مودم همه کاره و مقرون به صرفه ایسوس، DSL-AC52U

کمپانی بزرگ Asus در صنعت کامپیوتر و تکنولوژی، بسیار پیشرو و خوش نام است. جدیدترین محصول Asus که در شاخه محصولات شبکه این شرکت قرار می گیرد، مودم همه کاره و قدرتمند DSL-AC52U است. در ادامه این مودم را به شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

همان طور که گفتیم، شرکت ایسوس با طراحی و ساخت مودم های سری DSL-ACXX و جایگزینی آن با سری DSL-NXX، در بخش تولید مودم های میان رده و رده بالای خود، خط تولید خود را به روز کرده. مدل رده بالا و مقرون به صرفه DSL-AC52U نیز بر مبنای همین به روز رسانی ها، نسل بعدی DSL-N55 است، تا هم کارایی را افزایش دهد و هم محصولی جدید، قدرتمند و خوش قیمت را جایگزین این مدل پرفروش نماید. DSL-AC52U از یک شبکه دو بانده با استاندارد ac 802,11 استفاده می کند. این مودم در باند ۵ گیگاهرتز می تواند تا ۴۳۳ مگابیت بر ثانیه، در باند ۲٫۴ گیگاهرتز تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه، و در مجموع دو باند، با ۷۳۳ مگابیت برثانیه داده را در محیط شبکه بی سیم منتقل کند. علاوه بر آن، با فناوری انحصاری ASUS AiRadar، بالاترین پوشش آنتن دهی و سرعت را در شبکه بی سیم برای شما فراهم می کند. DSL-AC52U با نسخه های متفاوت اینترنت کابلی ( VDSL2, ADSL2/2+, ADSLو فیبر نوری) سازگار است و می تواند انتخابی ایده آل باشد.

asus modem

یکی دیگر از امکانات این مودم این است که، می تواند سرویس های مختلف اینترنت را با هم ترکیب کند تا دیگر نگران قطعی اینترنت خود نباشید! برای مثال فرض کنید یک سرویس اینترنت از طریق خط تلفن می گیرید. می توانید علاوه بر آن، یک اینترنت ۳G یا ۴G را از طریق USB، به مودم متصل کرده، و هر دو سرویس را با هم ترکیب کنید. همچنین با رابط نرم افزاری ASUSWRT، کاربر می تواند به سادگی مراتب مختلف امنیتی را برای کاربر میهمان ایجاد کند یا سرویس ‘تغییر IP’ را در مودم به راحتی راه اندازی نماید. مانند برخی از مدل های دیگر مودم های ایسوس نیز، شما می توانید بدون آنکه لپ تاپ خود را برای دانلود یک فایل روشن بگذارید، آن را مستقیما از طریق مودم دانلود کرده و روی یک هارد ذخیره کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar