قابلیت حساب های تجاری در اینستاگرام فعال شد

قابلیت حساب های تجاری در اینستاگرام فعال شد

اینستگرام فقط جایی برای کاربران معمولی و به اشتراگ گذاری عکس شام و ناهار ها نیست، بلکه برای تبلیغات تجاری مشاغل مختلف نیز کاربرد دارد. تا به امروز کاربران امکانی برای ساخت حساب های تجاری نداشته اند و مجبور به ساخت یک حساب معمولی بوده اند تا از آن به عنوان حساب تجاری استفاده کنند. اما اگر خاطرتان باشد در ماه های گذشته اینستاگرام وعده فعال سازی حساب های تجاری را به کاربرانش داده بود.

طبق گزارشات WIED اینستاگرام به وعده اش عمل کرده و امکان ساخت حساب های تجاری را در اروپا، آسیا و خاورمیانه راه اندازی کرده است. این به این معنی است که اگر شما در مناطق گفته شده باشید احتمالا تغییراتی را در حساب های تجاری خواهید دید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید حساب های کاربری به مشتریان این امکان را می دهند تا راحت تر از همیشه با صاحبان کسب و کار در ارتباط باشند. همچنین با این قابلیت جدید، صاحبان کسب و کار، ابزاری مثل آنالیز را در اختیار دارند که با آن می توانند رفتار مشتریان را بررسی و بازار هدفشان را ارزیابی کنند.

علاوه بر امکانات فوق صاحبان حساب های تجاری این امکان را دارند تا بازار هدف خاصی را مورد مطالعه قرار دهند. انتظار می رود در ماه های آینده این قابلیت در استرالیا، نیوزلند و آمریکا عرضه شود و تا پایان سال جاری میلادی برای تمام کاربران اینستاگرام در دسترس قرار گیرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar