ویدیو نمونه اولیه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

ویدیو نمونه اولیه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

با اینکه تا رونمایی آیفون های جدید اپل تقریبا یک ماهی زمان مانده است، اما با اخبار و شایعات ماه های اخیر همه می دانیم که آیفون های جدید اپل چه ظاهری خواهند داشت. مگر اینکه اپل ما را شگفت زده کند و ماه آینده از یک آیفون با طراحی متفاوت پرده بردارد، در غیر این صورت مراسم اپل جزابیتی نخواهد داشت.

در هفته های گذشته عکس ها و ویدیو های زیادی از آیفون بعدی اپل به بیرون درز کرد، اما آخرین ویدیوی منتشر شده از پرچمداران جدید اپل مربوط به کانال SuperSaf می باشد که تا به امروز واضح ترین ویدیو منتشر شده از آیفون های جدید اپل است.

در این ویدیو هر دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نشان داده می شود و ویژگی ها و تغییرات آن به اختصار بررسی می شود. با اینکه به طور کلی تغییر زیادی در آیفون ۷ و ۷ پلاس مشاهده نمی شود، اما اپل تغییرات کوچکی مانند باز طراحی خطوط آنتن، بزرگتر شدن لنز دوربین و حذف درگاه هدفون انجام داده است. در قسمت پایین دستگاه درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون جای خود را به اسپیکر هایی داده است که در شایعات اخیر گفته شد این اسپیکر صرفا جهت زیبایی است و کارایی ندارد!

ویدیو زیر مربوط به نمونه اولیه(ماکت) آیفون ۷ و ۷ پلاس هستند که هر چند به طور رسمی از طرف اپل تایید نشده است اما به احتمال قریب به یقین ماه آینده با آیفون هایی با همین ظاهر در مراسم اپل روبرو خواهیم بود.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar