هواوی آنر ۸ رونمایی شد؛ معرفی و بررسی گوشی Honor 8

هواوی آنر ۸ رونمایی شد؛ معرفی و بررسی گوشی Honor 8

سه شنبه عصر هواوی در مراسمی در سنفرانسیسکو بطور رسمی از گوشی هوشمند آنر ۸ رونمایی کرد. طبق گفته آقای George Zhao رئیس بخش گوشی های آنر، این گوشی نمونه بارز انقلاب در ظاهر محصولات آنر است.

آنر ۸ گوشی بسیار زیبا و خوش دستی است، اما تعریف و تمجید از این گوشی فقط به زیبایی این گوشی ختم نمی شود. این گوشی لوکس، در لباسی زیبا و سخت افزاری کم نظیر حرف های زیادی برای گفتن دارد. با دیجی شو همراه باشید.

آنر 8

دوربین هواوی آنر ۸

آنر ۸ مجهز به دوربین دوگانه در پنل پشتی اش می باشد. یک لنز رنگی و دیگری لنز تک رنگ می باشد. هواوی ادعا کرده که این دوربین دوگانه قادر است تا ۳ برابر بیشتر نسبت به دوربین های تکی معمولی نور محیط را دریافت کند و در نتیجه عکس روشن تر و واضح تری را بگیرد. هر دو دوربین، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX286 ساخت شرکت سونی هستند که در کنار هم عکس هایی با جزئیات بالا و واضح را به ارمغان می آورند. دوربین پشتی این گوشی از قابلیت های زیادی برای فوکوس بهره می برد. همچنین تنظیمات زیادی نظیر قابلیت عکاسی بصورت دستی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

 

کیفیت ساخت هواوی آنر ۸

با توجه به اینکه آنر ۸ قرار است در آمریکا نیز عرضه شود، انتظار می رود با کیفیت ساخت بالایی روبرو باشیم. در این گوشی مانند اپل و سامسونگ از تجهیزات با کیفیت عالی استفاده شده است. پنل جلویی و پشتی این گوشی یک دست از جنس شیشه می باشد و در دور گوشی را قابی آلمینیومی پوشانده است.

پنل پشتی آنر ۸ چند لایه می باشد و همین امر باعث شده تا پشت دستگاه با انعکاس نور در آن به زیبایی “شفق قطبی” باشد. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه به زیبایی جای خود را پیدا کرده است.

 

سنسور اثر انگشت چند منظوره هواوی آنر ۸

اگر با سنسور اثر انگشت در گوشی های Nexus 6P و Huawei Mate 8 آشنا باشید آنگاه انتظار سنسوری بی عیب و نقص و باز کردن بی دردسر قفل گوشی را دارید. سنسور اثر انگشت در آنر ۸ علاوه بر باز کردن با دقت و سریع قفل گوشی، بعد دیگری هم دارد. شما می توانید با این سنسور اثر انگشت به تماس ها جواب دهید، دوربین گوشی را باز کنید یا زنگ هشدار را خاموش کنید. همچنین این سنسور از حالت های مختلف تک کلیک، دابل کلیک و کلیک بلند مدت برای امور مختلف نیز پشتیبانی می کند.

از نظر امنیتی هم جای نگرانی نیست چرا که این سنسور اثر انگشت اطلاعات اثر انگشت شما را بصورت رمزگذاری شده در حافظه خود گوشی نگه می دارد.

 

مشخصات هواوی آنر ۸

آنر ۸ به هسته هواوی octa-core Kirin 950 به همراه Mali T880 GPU و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. در درون این گوشی ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت که قابل ارتقا نیز می باشد، قرار گرفته است. همچنین هواوی در این گوشی فناوری ذخیره باتری(power saving) را نیز قرار داده است. علاوه بر امکانات گفته شده آنر ۸ از فناوری شارژ سریع بهره می برد که در عرض نیم ساعت ۵۰% گوشی شارژ می شود.

صفحه نمایش گوشی ۵٫۲ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 فول اچ دی LTPS  می باشد. این صفحه نمایش ویژگی مراقبت از چشم را داراست که در صورت نگاه طولانی مدت به صفحه نمایش باعث خستگی چشم ها نمی شود. آنر همچنین گفته است که دقت رنگ ها در این گوشی تلاش اصلی ما بوده است. آنر ۸ هواوی ۱۵۰ گرم وزن دارد و ۷٫۵ میلیمتر ضخامت دارد.

قیمت گوشی آنر ۸

پیش خرید این گوشی از امروز در وبسایت آنر آغاز شده است و همچنین در فروشگاه های آنلاین خارجی مانند آمازون نیز موجود است. انتظار می رود این گوشی در چند روز آینده به بازار ایران هم وارد شود.

آنر ۸ در سه رنگ آبی، سفید و مشکی موجود است. مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی ۴۰۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی ۴۵۰ دلار قیمت دارد.

منبع:phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar