آرون گرینبرگ می گوید: دیگر کنسول های نسلی را فراموش کنید!

آرون گرینبرگ می گوید: دیگر کنسول های نسلی را فراموش کنید!

تا به امروز، همه ما عادت داشتیم تا کنسول ها را به صورت نسلی ببینیم. نسل گذشته هم بالاخره پس از گذشت ۶ سال به پایان رسید و نسل هشتم با عرضه کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان آغاز شد. اما کسی انتظار نداشت که این نسل فقط ۳ سال دوام آورد. هردو کمپانی سونی و مایکروسافت، اقدام به معرفی کنسول های جدید خود کردند. مایکروسافت نه فقط یک کنسول، بلکه دو کنسول جدید معرفی کرد. اولی مدل اس که چند وقتی است عرضه شده، و پروژه اسکورپیو، که احتمالا سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه اش هستیم. اما شرکت سونی فعلا فقط یک کنسول جدید را تایید کرده. نامش PS4 Neo است اما هنوز به طور رسمی معرفی نشده و انتظار می رود در ماه سپتامبر معرفی شود. این فعلا تنها کنسول جدیدی است که سونی وجودش را تایید کرده. پس فعلا خبری از PS5 نیست!

آرون گرینبرگ که مدیر بازاریابی مایکروسافت است، درباره کنسول ها و نسل ها صحبت کرده که در ادامه آن را خواهیم دید.

ما فکر می کنیم که در آینده و در بحث کنسول ها، دیگر بحثی از نسل ها وجود ندارد و تمام سیستم های ارتقاع یافته، ادامه سیستم قبلی خواهد بود. کاری هم که ما در حال انجام آن در پروژه اسکورپیو هستیم، ریسک بزرگی است. منظور من این است که پروژه اسکورپیو و هر سیستمی که پس از آن بیاید، نسل جدید نیست بلکه عضوی است از یک خانواده!

 

وی همچنین اعلام کرده که استقبال از پروژه اسکورپیو بسیار خوب بوده و به فروش آن امید بسیاری است. پس با این حساب احتمال اینکه بازار کنسول ها هم مانند بازار گوشی های هوشمند شود زیاد است. چیزی که هیچ گیمری آن را دوست ندارد!

 

نقل قول از وبسایت vg247


 

نظر خود را بنویسید

avatar