تاریخ رونمایی، مشخصات و قیمت پرچمدار LG V20

تاریخ رونمایی، مشخصات و قیمت پرچمدار LG V20

ال جي در ماه سپتامبر از گوشي جديد خود v20 رونمايي مي كند. در این مطلب قصد داريم به تاريخ رونمايي، قيمت و ويژگي ها و انتظاراتي كه از IFA 2016 وجود دارد بپردازيم.

كي ال جي وي ٢٠ رونمايي مي شود؟

پرچمدار الجی V20 در ٦ سپتامبر معرفي، در ١٤ سپتامبر پيش فروش و در ٢٣ سپتامبر به فروش مي رسد.
نكته قابل ذكر اين است كه ال جي وي ١٠به صورت رسمي در انگليس فروخته نشد و به طور يقين معلوم نيست كه اين اتفاق براي ال جي وي ٢٠ نيز بيفتد يا خیر!

الجی وی 20

قيمت ال جي وي ٢٠ چگونه خواهد بود؟

حدس زدن قيمت ال جي وي ٢٠ در حالي كه ال جي وي ١٠ در انگليس هيچ وقت فروخته نشد كار بسيار سختي است اما قيمت وي ١٠ در آمريكا ٧٠٠ دلار بود كه به اين معني است كه پرچمدار الجی V20 اگر در انگليس فروخته شود قيمتي نزديك به ٦٠٠ پوند خواهد داشت.

اما پيش بيني ها تا اين لحظه به اين صورت بوده است كه ال جي وي ٢٠ در آمريكا با قيمت ٦٥٠ دلار فروخته مي شود و در انگليس با قيمت پايين تر نزديك به ٥٠٠ تا ٥٥٠ پوند خواهد بود.

الجی V20

مشخصات و ویژگی های ال جي وي ٢٠ :

یکی از جالب ترین شایعات در مورد پرچمدار LG V20 این است که احتمالا این گوشی اولین گوشی غیر از نکسوس خواهد بود که به طور پیش فرض اندروید ۷ نوقا روی آن نصب است.
همين طور شنيده شده كه به عنوان لوازم جانبي درون جعبه این گوشی یک باتری اضافه نیز خواهد بود.
گرچه وي ١٠ داراي صفحه نمايش ٥.٧ بوده، زمزمه هايي از اينكه در مدل وي ٢٠ شاهد كاهش ٢ ميليمتري آن خواهيم بود به گوش مي رسد.
احتمالا اين گوشي داراي پردازشگر اسنپدراگون٨٢٠، رم ٤ گيگابايت،حافظه داخلي ٣٢ يا ٦٤ گيگابايت، عمر باتري ٤٠٠٠mAh خواهد بود. همچنين دوربين اصلی ٢١ مگاپیکسل و دوربين جلو ٨ مگاپیکسل برای این گوشی پیش بینی شده است.

طبق گزارشات اين گوشي داراي ضخامت ٧.٧ ميليمتر است که این ضخامت در قسمت دوربين به ٨.٨ میلیمتر می رسد. با این تفاسیر پرچمدار LG V20 از مدل قبلی V10 باریکتر است. ال جي تایید کرده که گوشی ال جي وي ٢٠ قابليت پشتيباني از هاي فاي ٣٢ بيت را خواهد داشت.

منبع: pcadvisor.co.uk


نظر خود را بنویسید

avatar