Google Dou محبوبترین اپلیکیشن رایگان در گوگل پلی شد

Google Dou محبوبترین اپلیکیشن رایگان در گوگل پلی شد

dou

با اینکه تقریبا یک هفته فقط از انتشار اپلیکیشن تماس تصویری گوگل گذشته، این اپلیکیشن توانسته رقبای خود را به راحتی در گوگل پلی کنار بزند. اپلیکیشن Google Dou که اوایل هفته منتشر شد، در حال حاضر بیشترین دانلود را در گوگل پلی داشته و به صدر جدول محبوبترین اپلیکیشن های رایگان صعود کرده است.

کافیست گوگل پلی را در گوشی اندرویدیتان باز کنید تا در قسمت Top Free اپلیکیشن Google Dou را مشاهده کنید. این درحالیست که مسنجر فیسبوک و بازی پوکمون گو مدت ها صدر جدول را در اختیار داشتند اما حالا اپلیکیشن محبوب گوگل صدر جدول را تصاحب کرده است.

Google Dou با توجه به رقبای سرسختش، به نظر به بازار اپلیکیشن ها آمده تا به صورت اختصاصی توجه کاربران اندروید را به خودش جلب کند. بد نیست بدانید که این اپلیکیشن با امتیاز ۴٫۵ ستاره از نظر امتیازی هم در جایگاهی بهتر از فیسبوک(۴ ستاره)، مسنجر فیسبوک(۳٫۹ ستاره) و اسنپچت(۳٫۹ ستاره) قرار دارد.

در هفته ای که گذشت بسیاری از صاحب نظران معتقد بودند گه اپلیکیشن Google Dou شانس بسیار کمی برای محبوب شدن در مقابل بزرگانی همچون واتساپ، مسنجر گوگل و فیس تایم دارد. با گذشت زمانی کم گوگل ثابت کرد که آمده تا تمامی کاربران اندروید را به دست بگیرد.

با توجه به اینکه Google Dou در حال حاضر محبوبترین اپلیکیشن رایگان در اندروید انتخاب شده است، گوگل راه بسیار سختی را در پیش دارد تا بتواند کاربران را متقاعد کند که بهترین اپلیکیشن تماس تصویری را در اختیار دارد.

Google Dou ابتدا تنها برای چند کشور منتشر شد اما در حال حاضر این اپلیکیشن بصورت سراسری قابل دسترس است. اپلیکیشن Google Dou را می توانید برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید از لینک زیر دانلود کنید.

dl dl

منبع: phonearena.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
مجید Recent comment authors
مجید
مهمان
مجید

سلام
این اپ اشکالات فراوانی دارد ویدیو کال متوقف میشه تصویر زود محو میشه میره صدا بدون تصویر حتی در اینترنت پر سرعت اصلا بدرد نمی خوره سوما از این بهتره