آغاز پیش فروش گلکسی نوت ۷ در ایران با قیمت ۲ میلیوت و ۹۰۰ هزار تومان

آغاز پیش فروش گلکسی نوت ۷ در ایران با قیمت ۲ میلیوت و ۹۰۰ هزار تومان

کمتر از یک ماه از رونمایی سوگولی سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ میگذرد که پیش فروش این گوشی آغاز شده است. جای خوشحالیست که همزمان با عرضه جهانی گلکسی نوت۷، پیش خرید این گوشی در ایران نیز میسر شده است. همزمان با پیش فروش گلکسی نوت ۷، سامسونگ در وبسایت رسمی خودش صفحه ای را به آدرس (samsung.com/ iran/ note7preorder) برای  پیش فروش این گوشی در ایران اختصاص داده است.

نوت 7

 

پیش فروش این گوشی از امروز ۳۰ مرداد ماه شروه شده و به صورت انحصاری ۳ شرکت(دیجی کالا، مایکروتل و هماهنگ) در ایران گلکسی نوت ۷ را پیش فروش می کنند. کاربرانی که از امروز این گوشی را سفارش دهند به ترتیب اولویت پیش خرید، از ۱۴ شهریور ماه گوشی خود را تحویل خواهند گرفت.

علاوه بر اینکه گلکسی نوت ۷ با گارانتی رسمی سامسونگ عرضه می شود، سامسونگ برای کسانی که این گوشی را پیش خرید کنند هدایای ویژه ای درنظر گرفته است. سامسونگ به تمام کسانی که گوشی گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کنند یک هدفون Level U به همراه یک شارژر بی سیم ایستاده سامسونگ هدیه می دهد.

نوت 7

برای پیش خرید سامسونگ گلکسی نوت ۷ باید به صفحه رسمی پیش فروش گوشی در وبسایت سامسونگ مراجعه کنید و با انتخاب یکی از سه فروشنده رسمی نوت ۷، این گوشی را برای ۱۴ شهریور ماه سفارش دهید. البته هر سه فروشگاه ذکر کرده اند که ممکن است در شرایط اضطراری گوشی دیرتر به دست کاربران برسد و یا تفاوت رنگ وجود داشته باشد.


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
7 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
hamzeh Recent comment authors
hamzeh
مهمان
hamzeh

این گوشی در سایت آکاکالا (akakala.com) بررسی شده به نظزم بدون نقص و بی ایراد هست