گوگل رسما اعلام کرد: الجی V20 اولین گوشی با اندروید ۷ نوقا خواهد بود.

گوگل رسما اعلام کرد: الجی V20 اولین گوشی با اندروید ۷ نوقا خواهد بود.

دیروز اندروید ۷ رسما منتشر شد، اما این به روز رسانی فعلا فقط برای صاحبان گوشی های نکسوس و تبلت پیکسل سی در دسترس است.

درحالی که جای شگفتی نیست تا اندروید جدید را ابتدا روی دستگاه های گوگل ببینیم، اما امسال داستان کمی متفاوت است و اولین گوشی ای که بصورت پیش فرض اندروید ۷ نوقا روی آن نصب است گوشی گوگل نیست بلکه پرچمدار جدید الجی یعنی LG V20 است.

الجی قبلا هم عنوان اعلام کرده بود که گوشی الجی V20 با اندروید ۷ بصورت پیش فرض عرضه می شود، با این حال خبر جدید گوگل هم مهر تاییدی بر اولین گوشی با اندروید ۷ نوقا بود. همچنین در وبسایت رسمی اندروید ۷ نوقا هم به الجی V20 به عنوان اولین گوشی با سیستم عامل اندروید ۷ بصورت پیش فرض اشاره شده است.

هنوز مشخص نیست که رابط کاربری و محیط اندروید ۷ در گوشی الجی V20 به چه صورت خواهد بود، اما جای تعجب نیست اگر محیط کاربری در الجی V20 بسیار شبیه به اندروید مارشمالو در LG G5 باشد.

گوشی الجی V20 بصورت رسمی در تاریخ ۶ سپتامبر(۱۶ شهریور) رونمایی می شود. پیش بینی شده این گوشی قیمتی حدود ۶۵۰ دلار داشته باشد. شایعات پیرامون این گوشی خبر از ویژگی ماژولار الجی V20، دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ اند. الجی گفته است که این گوشی بهترین تجربه صوتی تصویری را برای شما به ارمغان می آورد.

برای مشاهده مشخصات و ویژگی های LG V20 می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar