گوشی شیائومی Redmi Note 4 رسما رونمایی شد؛ ویژگی های عالی با قیمت کم!

گوشی شیائومی Redmi Note 4 رسما رونمایی شد؛ ویژگی های عالی با قیمت کم!

در حالی که گوشی Mi Note 2 با استقبال خوبی روبرو شد، شیائومی Redmi Note 4 را برای کسانی که به کیفیت ساخت اهمیت می دهند، رونمایی کرد. جدای مشخصات خوب و قیمت مناسب این گوشی، عمر باتری Redmi Note 4 این گوشی را بسیار قدرتمند ساخته است.

اولین احساس در برخورد و دست گرفتن گوشی Redmi Note 4، کیفیت ساخت بالای آن است که همه را شگفت زده کرده. در حالی که این گوشی بر خلاف Redmi Pro از دوربین دوگانه برخوردار نیست، اما از دوربینی با کیفیت قابل قبول برخوردار است.

در چند هفته گذشته طبق اخبار به نظر می رسید که شیائومی به مشکلاتی در فروش برخورد کرده است، اما اطمینان داریم شیائومی با عرضه این گوشی دوباره به جایگاه محبوب خود باز میگردد.

شیائومی

بر اساس گفته های کمپانی شیائومی: در ساخت Redmi Note 4 از بروزترین تکنولوژی ها برای کنتراست و شفافیت تصویر استفاده کرده ایم. شیائومی همچنین اعلام کرده، حتی در زیر نور آفتاب شدید شما قادر هستید تا به راحتی صفحه نمایش این گوشی را مشاهده کنید. همچنین با قابلیت جدیدی در طول شب می توانید به استفاده از گوشی بپردازید بدون اینکه چشم شما خسته شود. در واقع این قابلیت جدید، در شب رنگ آبی صفحه نمایش را کاهش می دهد.

در قلب این گوشی پردازنده قوی Helio X20 قرار گرفته است و یکی از مزیت های این گوشی باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری Redmi Note 4 می باشد. این گوشی مجهز به دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت است و در زیر دوربین سنسور اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

شیائومی

این گوشی با امکاناتی رضایت بخش با قیمتی کمتر از ۲۰۰ در سه رنگ نوک مدادی، طلایی و نقره ای به فروش می رسد. بی شک این امکانات با این قیمت مناسب باعث استقبال خوبی از این گوشی خواهد شد. شیائومی برای مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی قیمت ۱۳۵ دلار و برای مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی قیمت ۱۸۰ دلار در نظر گرفته است.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar