با جستوجو در گوگل مستقیما ایکس او (دوز) و سولیتر بازی کنید.

با جستوجو در گوگل مستقیما ایکس او (دوز) و سولیتر بازی کنید.

گوگل از دو بازی  Solitaire و Tic-Tac-Toe رونمایی کرد که می توانید به راحتی با جستوجو در گوگل بطور مستقیم در صفحه نتایج گوگل بازی کنید. هر دو بازی با چند سطح دشواری قابل بازی هستند.همچنین بازی ایکس او علاوه بر تنظیم میزان سختی و بازی با هوش مصنوعی گوگل، این امکان را به شما میدهد بتوانید با دوستانتان بازی کنید.

سولیتر یکی از محبوبترین بازی های جهان است و هر ماه حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بار کلمه solitaire در گوگل جستوجو می شود. بازی ایکس او نیز هر ماه ۱۶۰ هزار باز در گوگل جستوجو می شود.

برای انجام بازی ها فقط کافیست عبارت Solitaire یا Tic tac toe را در گوگل جستوجو کنید. جالب اینجاست که ما عبارت “ایکس او” را هم در گوگل جستوجو کردیم و باز هم نتیجه، بازی گوگل را برایمان نمایش داد. هر دو بازی بر روی نمایشگر با اندازه های مختلف بهینه سازی شده اند. این به این معنیست که می توانید این دو بازی گوگل را چه در کامپیوترهای شخصی چه در موبایل و یا تبلت بازی کنید.

بازی

شکی نیست که با این کار گوگل، کار و کاسبی بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده این دو بازی کساد شده است و جستوجوی میلیونی کاربران برای این دو بازی باعث شود بازیکنان در دامنه خود گوگل به بازی کردن بپردازند.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar