نتایج بنچمارک باتری گوشی گلکسی نوت ۷ منتشر شد.

نتایج بنچمارک باتری گوشی گلکسی نوت ۷ منتشر شد.

سامسونگ به تازگی از سوگولی اش، گلکسی نوت ۷ رونمایی کرده است و در این چند هفته حرف های ضد و نقیض زیادی پشت این گوشی هوشمند زده شده. از عملکرد ضعیفش در مقابل آیفون ۶اس گرفته تا انفجار یک گوشی نوت ۷ در شارژ و تست خط و خش پذیری ای که نوت ۷ در آن خوب عمل نکرد. همه این ها باعث شده طرفداران سامسونگ با دید دیگری به این گوشی نگاه کنند.

وبسایت فون آرنا که همیشه در زمینه انتشار بنچمارک گوشی های جدید پیشتاز بوده، امروز بنچمارک باتری گلکسی نوت ۷ را در وبسایتش منتشر کرد. در این بنچمارک که تصویرش را در زیر می توانید مشاهده کنید، گلکسی نوت ۷ عملکرد بسیار خوبی را در خانواده نوت ها نشان داده و نسبت به پدر خود یعنی نوت ۷ و پدربزرگ خود یعنی نوت ۴ عمر باتری بیشتری را داشته است. این روزها فرزند ها پیشتازی می کنند!

اگر بنچمارک زیر را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که خانواده نوت هر سال در بحث باتری پیشرفت خوبی را داشته است. گلکسی نوت ۷ در مقایسه با نوت ۴ بهبودی ۱۲ درصدی و در مقایسه با نوت ۵ بهبود ۷ درصدی داشته است.

در بنچمارک صورت گرفته علاوه بر بررسی باتری خانواده گلکسی نوت، عملکرد باتری پرچمداران جدید بازار گوشی هوشمند هم قرار گرفته است. گوشی هایی مانند آیفون ۶اس پلاس، اچ تی سی ۱۰، الجی جی ۵ و … .

به نظر می رسد حداقل پس از ناکامی های پی در پی نوت ۷ در چند هفته اخیر، این گوشی در این بنچمارک پیروز از میدان خارج شده است.

نوت7

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar