سریع ترین پیش فروش در تاریخ Gamestop، پیش فروش PS VR بوده!

سریع ترین پیش فروش در تاریخ Gamestop، پیش فروش PS VR بوده!

شرکت گیم استاپ که در زمینه بازی و کنسول بسیار مشهور است، گزارش مالی سه ماهه خود را منتشر کرده و در آن درباره محصولات فعلی و آینده سونی صحبت کرده که در ادامه آن را خواهیم دید. پس در ادامه مطلب با ما باشید!

طبق گفته های گیم استاپ، پیش فروش هدست های واقعیت مجازی سونی یا PlayStation VR، بسیار عالی بوده. به طوری که رکورد سریع ترین فروش را در گیم استاپ به نام خود ثبت کرده و این شرکت احتمال می دهد که در پائیز با کمبود هدست مواجه شود. همچنین اضافه کرد که سونی به صورت جدی واقعیت مجازی را دنبال می کند و در این زمینه پیشگام است. تونی بارتل که مدیر ارشد اجرایی گیم استاپ می باشد، هدست واقعیت مجازی سونی را در دو کلمه توصیف کرد: پیچیده و گران! اما وی خواستار فروش واحدهای بیشتری از VR است تا بتواند مزایای بیشتری به اعضای Power-Up خود دهد.

مدیر امور مالی این شرکت هم اعلام کرده که از سونی بارها به گیم استاپ آمده اند تا لیست اعضای Power-Up این شرکت را دریافت کرده تا آنها را به خرید VR تشویق کنند.. اعضای Power-Up در واقع همان اعضای Premium هستند که در ازای پولی که بابت اشتراک Premium می دهند از مزایایی بهره مند می شوند. در این بحث و گفت و گو به PS4 Neo هم اشاره شد و به نظر می رسد که گیم استاپ این کنسول میان نسلی را در برنامه های خود جای داده است. اما هنوز اطلاعات رسمی درباره این کنسول منتشر نشده. بنابراین گیم استاپ هم مانند دیگران منتظر کنفرانس سونی در تاریخ ۱۷ شهریور است تا اطلاعات بیشتری درباره کنسول جدید سونی داشته باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar