استودیوی Dice جزئیاتی را از شخصی سازی هواپیما در Battlefield 1 منتشر کرد

استودیوی Dice جزئیاتی را از شخصی سازی هواپیما در Battlefield 1 منتشر کرد

اگر نگوییم مورد انتظارترین بازی سبک شوتر، می توانیم با یقین بگوییم یکی از مورد انتظارترین بازی های سبک شوتر، Battlefield 1 است. بازی ای که طی چند سال گذشته پیشرفت های چسمگیری داشته و توانسته به نوعی از رقیب خود Call of duty پیشی گیرد. نقطه قوت بازی BF بخش چند نفره فوق العاده ای است که هر ساله به گیمرها ارائه می کند. Map های بازی از ۶۴ گیمر پشتیبانی می کنند. Mapهایی که اندازه آن ها بسیار بزرگ است. یکی دیگر از نقاط قوت بخش چند نفره بازی BF سلاح های مختلف و امکان شخصی سازی آنها است. خبری که در ادامه مشاهده خواهید کرد درباره شخصی سازی هواپیما در بازی BF1 است.

لارس گوستاوسون که طراح ارشد بازی BF است، در مصاحب ای با وبسایت IGN در گیمزکام امسال، راجع به شخصی سازی هواپیما های جنگی و نحوه عمل کردن آن ها در بازی صحبت کرد. در ادامه صحبت های وی را می خوانید:

اگر شما انتخاب کنید که به عنوان یک خلبان وارد میدان جنگ شوید، خود شما می توانید هواپیمای خود را شخصی سازی کنید نه اینکه شخصی دیگر این کار را برای شما انجام دهد.

 

وی اضافه کرد:

در بازی های گذشته، یا از هواپیماهای بمب افکن استفاده کردیم یا از هواپیماهای جنگی. اما در این سری از بازی ما انتخاب های بیشتری برای گیمرها در نظر گرفته ایم. برای همین از هر دو هواپیما، یعنی بمب افکن و جنگی در بازی استفاده کرده ایم و شما می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. بنابراین ما هیچ چیزی را به گیمرها اجبار نمی کنیم و آنها می توانند خود انتخاب کنند که چگونه و با چه سلاح یا وسیله نقلیه ای مبارزه کنند و چگونه از شخصی سازی هواپیما به نفع خود استفاده کنند.

 

وی در ادامه افزود که گیمرها می توانند سبک بازی با هواپیما را هم خود انتخاب کنند:

شما می تواید هواپیمای خود را یا برای جنگ های هوایی شخصی سازی کنید یا برای جنگ های زمینی. پس بسته به اینکه می خواهید به هواپیماهای حریف حمله کرده یا افراد دشمن روی زمین، شخصی سازی ها متفاوت خواهند بود و ما این انتخاب را هم به گیمرها واگذار کرده ایم.

 

همچنین دایس در حساب توئیتر خود اعلام کرده که اگر گیمرها خواستار آن باشند می تواند سیستم قدیمی Ticket در مود Conquest را به بازی بازگرداند.

با توجه به بازخوردهایی که از بتا داشته ایم، دایس سیستم Ticket قدیمی را به بازی باز خواهد گرداند.

 

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند.

بتای آزاد Battlefield 1 در ۳۱ اوت (چهارشنبه ۱۰ شهریور) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. اعضای اینسایدر Battlefield می‌توانند یک روز زودتر یعنی در ۳۰ اوت (سه‌شنبه ۹ شهریور) به تجربه بتای بازی بپردازند. از محتویات آن می‌توان به نقشه Sinai Desert و دو حالت محبوب این فرانچایز یعنی Conquest با پشتیبانی از ۶۴ بازی‌باز و Rush با پشتیبانی از ۲۴ گیمر اشاره کرد.


نظر خود را بنویسید

avatar