این اپلیکیشن های پولی iOS فقط امروز رایگان هستند!

این اپلیکیشن های پولی iOS فقط امروز رایگان هستند!

اپلیکیشن های پولی iOS قطعا اپلیکیشن های محبوبی هستند، اما بسیاری از افراد به علت نداشتن گیفت کارت قادر به دانلود آنها نیستند. با این حالی در بعضی از روزهای سال، برخی از اپلیکیشن های پولی برای عموم رایگان می شوند و فرصت مناسبی برای دانلود آنها است.

امروز در دیجی شو قصد معرفی اپلیکیشن هایی را داریم که به صورت عادی پولی هستند اما اگر تا پایان امروز اقدام به دانلود آنها کنید، هزینه ای برایتان نخواهد داشت.

Red Dot Camera

۲-۷

اگر به دنبال اپلیکیشنی میگردید با امکاناتی پیشرفته برای عکاسی این اپلیکیشن یک گزینه خوب برای شماست. با اپلیکیشن Red Dot Camera می توانید حتی به صورت دستی تنظیمات دوربین گوشی تان را انجام دهید و عکس هایی خلاقانه بگیرید. این اپلیکیشن در حالت عادی ۲٫۹۹ دلار قیمت دارد که امروز می توانید آن را رایگان دانلود کنید.

dl


Light Arrow Pro.Calendar

۱-۸

با این اپلیکیشن برنامه ریزی های روزانه خود را راحت تر از همیشه انجام دهید. اپلیکیشن Light Aroow Pro.Calendar برنامه ها، قرار ها، وظایف و پروژه های شما را در یک محیط کاربر پسند مدیریت می کند. این اپلیکیشن در حالت عادی ۴٫۹۹ دلار است و فقط امروز می توانید آن را رایگان دانلود کنید.

dl


AmpliTube Acoustic

۱-۱۰

AmpliTube Acoustic یک استدیو مجهز برای ضبط و پردازش سازهای آکوستیک است. با این اپلیکیشن می توانید بسیاری از افکت های زیبا را برای سازتان تست کنید. این اپلیکیشن که در حالت عادی ۷٫۹۹ دلار است را می توانید امروز بصورت رایگان دانلود کنید.

dl


BEAKER by THIX

۱-۱۲

توسط این اپلیکیشن جالب می توتنید ۱۵۰ ماده شیمیایی را در آزمایشگاهی مجازی مورد آزمایش قرار دهید. مواد مختلف را با هم مخلوط کنید، آن را گرم کنید و گوشیتان را تکان دهید تا اتفاقات جالب آن را ببینید. این اپلیکیشن که برای امروز رایگان شده است، در حالت معمول قیمت ۲٫۹۹ دلاری دارد.

dl


نظر خود را بنویسید

avatar