بدون اشتراک پلی استیش پلاس هم می توانید بتای Battlefield 1 را تجربه کنید!

بدون اشتراک پلی استیش پلاس هم می توانید بتای Battlefield 1 را تجربه کنید!

همان طور که اطلاع دارید، بتای آزاد بازی Battlefield 1 در تاریخ ۱۰ شهریور آغاز خواهد شد و گیمرها می توانند برای اولین بار، به طور عمومی جنگ جهانی اول را تجربه کنند. آخرین خبری که در ارتباط با بتای آزاد این بازی منتشر شده این است که تجربه نسخه بتای آزاد روی کنسول پلی استیشن ۴، هیچ احتیاجی به اکانت پلی استیشن پلاس نخواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید!

اگر هم اکنون اکانت پلی استیشن پلاس ندارید، لازم است بدانید که به زودی و از ماه آینده، حق اشتراک این اکانت، ۱۰ دلار گران تر می شود. اما لااقل خبر خوشی که امروز منتشر شده این است که برای تجربه بتای آزاد Battlefield 1، هیچ نیازی به داشتن این اکانت نخواهید داشت. این خبر بسیار خوب، رسمی است. پس دیگر لازم نیست نگران صحتش باشیم. حساب رسمی توئیتر Battlefield بعد از اینکه کاربری گلایه کرد که کد بتا را دریافت کرده اما اکانت پلی استیشن پلاس ندارد، این خبر را منتشر کرد و در ادامه به آن پاسخ داد:

شما برای تجربه بتای آزاد بازی Battlefield 1 بر روی پلی استیشن ۴، هیچ نیازی به داشتن اکانت پلی استیشن پلاس ندارید.

 

بتای آزاد Battlefield 1 شامل یک نقشه است که در آن می توانید با دو مود بازی کنید:

Conquest:

قطعا محبوب ترین مود بخش چند نفره سری بازی های BF، مود Conquest است. این حالت وسیع ترین مود بازی است که همزمان از ۶۴ بازیکن پشتیبانی می کند و در آن شما به کمک تیم خود، باید از مواضع خود در نقاط استراتژیک نقشه، محافظت کنید. وجود انواع وسائل نقلیه در بازی به جذاب تر شدن هر چه بیشتر این حالت کمک خواهد کرد.

Rush:

این حالت بر خلاف حالت قبلی، شامل ۲۴ بازیکن است و در آن، تیم حمله کننده باید به پست های تلگراف دشمن حمله، و آن ها را نابود کند. تیم مدافع هم باید از این پست ها دفاع کرده و اگر پستی توسط دشمن نابود شد، باید به سمت پست تلگراف قبلی عقب نشینی کند و از پست های باقی مانده دفاع کند.

 

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اُکتبر (۳۰ مهر) برای ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar