مشخصات احتمالی و تاریخ عرضه گوشی Sony Xperia X Compact

مشخصات احتمالی و تاریخ عرضه گوشی Sony Xperia X Compact

همگی انتظار داریم تا کمپانی سونی، در نمایشگاه IFA 2016 پیش رو، از محصولات جدیدی رونمایی کند و اگر به شایعات اخیر اعتماد کنیم، کمپانی سونی احتمالا دو گوشی جدید از خانواده ایکپریا ایکس رونمایی کند.

گوشی Sony Xperia X Compact مورد انتظارترین گوشی است که سونی در نمایشگاه IFA 2016 از آن رونمایی خواهد کرد و دیگر سوگولی سونی که در نمایشگاه IFA پیش رو خواهیم دید احتمالا از سری XR یا XZ باشد. در واقع سونی اخیرا مهر تاییدی بر وجود دو گوشی نام برده را زد، اما صحبتی از مشخصات این گوشی نشد.

به هرحال،امروز خبرهایی برای طرفداران سونی و به طور کل علاقه مندان به تکنولوژی داریم. به تازگی مشخصات مربوط به این اسمارت فون در وبسایت GFXBench  منتشر شده است که نشان از محصولی قدرتمند دارد.

ااین خبر نشان می دهد که گوشی Sony Xperia X Compact  مجهز به پردازنده چهار هسته ای  ۲٫۱گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 820 و ۴ گیگابایت رم می باشد به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت می باشد. مانند همه سری های compact در این دستگاه نیز از صفحه نمایش۴٫۶ اینچی که از تصاویر full HD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می کند استفاده شده است.

بر اساس خبر منتشر شده از GFXBench دوربین اصلی این اسمارت فون ۱۶ مگاپیکسل بوده و می تواند با کیفیت ۴K فیلمبرداری کند و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسل می باشد. براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Xperia X Compact بصورت پیش فرض دارای اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ باشد و بعد از مدت کوتاهی قابلیت بروزرسانی به اندروید ۷ نوقا را داشته باشد.

انتظار می رود که سونی در ماه سپتامبر(شهریور-مهر) از این محصول رونمایی کند و در یکی دو ماه آینده راهی بازار جهانی شود.

Xperia-X-Compact

 

منبع: mobipicker.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar