تنظیمات گرافیکی بتای آزار Battlefield 1!  این بازی از DirectX 12 پشتیبانی می کند

تنظیمات گرافیکی بتای آزار Battlefield 1! این بازی از DirectX 12 پشتیبانی می کند

نسخه بتای بازی Battlefield 1 برای اعضای Insider دیروز منتشر شد. کاربران هم تصاویری از تنظیمات گرافیکی در بازی را در فضای مجازی منتشر کرده اند که در آن پشتیبانی از ۱۲ DirectX نشان داده شده و کاربران می توانند آن را فعال یا غیر فعال نمایند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کسانی که از نسخه رایانه های شخصی این بازی استفاده می کنند، می توانند کیفیت و جزئیات بافت‌ها، فیلترینگ بافت‌ها، روشنایی، اثرات (Effects)، زمین، Undergrowth ،Anti-Aliasing و Ambient Occlusion را به‌همراه Post Process در Battlefield 1 تنظیم کنند. در نسخه آلفا (نسخه ای که قبل از بتا منتشر می شود)، DirectX 12 اصلا ثبات نداشت و کاربران را با مشکلات زیادی رو به رو کرده بود، باید صبر کرد و دید که کاربران چه بازخوردی از DirectX جدید خواهند داد. و آیا اینکه مشکلات نسخه آلفا در آن حل شده یا نه! در ادامه هم تصویری از صفحه تنظیمات گرافیکی را ملاحضه می کنید.

 

BF 1

همان طور که قبلا هم گفتیم، بتای آزاد BF1 شامل یک Map و دو مود می باشد:

بتای آزاد Battlefield 1 شامل یک نقشه است که در آن می توانید با دو مود بازی کنید:

Conquest:

قطعا محبوب ترین مود بخش چند نفره سری بازی های BF، مود Conquest است. این حالت وسیع ترین مود بازی است که همزمان از ۶۴ بازیکن پشتیبانی می کند و در آن شما به کمک تیم خود، باید از مواضع خود در نقاط استراتژیک نقشه، محافظت کنید. وجود انواع وسائل نقلیه در بازی به جذاب تر شدن هر چه بیشتر این حالت کمک خواهد کرد.

Rush:

این حالت بر خلاف حالت قبلی، شامل ۲۴ بازیکن است و در آن، تیم حمله کننده باید به پست های تلگراف دشمن حمله، و آن ها را نابود کند. تیم مدافع هم باید از این پست ها دفاع کرده و اگر پستی توسط دشمن نابود شد، باید به سمت پست تلگراف قبلی عقب نشینی کند و از پست های باقی مانده دفاع کند.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar