نام گوشی های آینده گوگل “نکسوس” نخواهد بود!

نام گوشی های آینده گوگل “نکسوس” نخواهد بود!

طبق گزارشات، گوشی های جدید گوگل دیگر با نام نکسوس عرضه نخواهد شد. بر اساس گزارش Android centeral، گوگل در گوشی های جدیدش که به زودی معرفی می شوند و ساخته HTC است، از نام نکسوس استفاده نخواهد کرد. در واقع در گوشی های آینده گوگل نامی جدید جایگزین برند نکسوس می شود تا به خود برند گوگل اعتبار بیشتری بدهد.

این خبر و تغییر نام مربوط به دستگاه های مورد انتظار Sailfish و Marilin هم می شود. انتظار می رود گوشی های Sailfish و Marlin مانند ۵X و ۶P سال گذشته، در دو سایز صفحه نمایش مختلف ۵ و ۵٫۵ اینچی عرضه شود.  چندی پیش عنوان شد که ممکن است گوگل در گوشی های هوشمند جدیدش از لوگو “G” به جای برند نکسوس استفاده کند.

دقیقا دلیل این تغییر نام مشخص نیست و معلوم نیست گوگل چه برنامه ای برای گوشی های آینده اش داشته باشد، اما کمی عجیب به نظر می رسد که برند نکسوس که سالها روی آن کار شده بود و به محبوبیت رسیده بود چرا باید کنار گذاشته شود.

در ماه جوئن، مدیر عامل گوگل آقای Sundar Pichai عنوان کرده بود که در گوشی های نکسوس آینده پیشرفت محسوسی قابل مشاهده خواهد بود. به نظر می رسد، گوگل قصد دارد تا مانند آیفون های اپل، سخت افزار و نرم افزار را در گوشی های هوشمندش بیش از پیش هماهنگ و یکپارچه کند تا تجربه ای روان را به کاربران بدهد.

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar