سرورهای نسخه بتای بازی Battlefield 1 دچار مشکل شده اند!

سرورهای نسخه بتای بازی Battlefield 1 دچار مشکل شده اند!

دیروز پس از مدت ها انتظار بالاخره بتای آزاد بازی Battlefield 1 به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم قرار گرفت. اما ظاهرا سرورهای بازی برای تعدادی از افراد مشکل ایجاد کرده! در ادامه مطلب همراه ما باشید!

یک روز پیش از عرضه بتای آزاد بازی BF1 برای عموم، این نسخه برای کاربران Insider عرضه شد و کسی از عدم دسترسی به سرورها شکایت نکرد. اما طبیعی است که تعداد کسانی که بتای آزاد را دانلود کرده اند بسیار زیاد است و همین امر هم موجب شده تا سرورهای EA با مشکل رو به رو شوند. لازم به ذکر است که در بتای این بازی فقط بخش چدند نفره قابل بازی است و طبیعتا ناتوانی در وصل شدن به سرورها، بعد از دانلود ۷ گیگ دیتا واقعا اعصاب خرد کن است. بعضی از افراد زمانی که می خواهند به سرورهای بازی متصل شوند با یک پیغام خطا رو به رو می شوند: “Failed to connect to EA Online”

BF1

BF1

در انجمن های بازی BF هم تاپیک هایی به این مشکل اختصاص داده شده و کاربران، EA را از وجود چنین مشکلی آگاه کرده اند. حساب رسمی Battlefield هم به این مشکلات پاسخ داده:

ما گزارش های زیادی در این رابطه دریافت کرده ایم و در حال بررسی هستیم.

 

بازی آنلاین همیشه چنین مشکلاتی داشته. امیدواریم در روزهای آینده EA این مشکلات را حل کند تا کسانی که نسخه بتا را دانلود کرده اند بتوانند از تجربه زود هنگام این بازی مورد انتظار لذت ببرند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar