یک گلکسی نوت ۷ دیگر منفجر شد؛ سامسونگ فروش نوت ۷ را متوقف کرد!

یک گلکسی نوت ۷ دیگر منفجر شد؛ سامسونگ فروش نوت ۷ را متوقف کرد!

گلکسی نوتی که خیلی ها منتظرش بودند یک ماهی است که رونمایی شده، اما خارج از زیبایی و سخت افزار کم نظیرش، گزارشات متعددی از انفجار این گوشی در هنگام شارژ گریبان گیر فروش نوت ۷ شده است.

چندی پیش خبری مبنی بر انفجار گوشی گلکسی نوت ۷ در هنگام شارژ در دیجی شو منتشر کردیم. خبر انفجار نوت ۷ سروصدای زیادی به پا کرد اما سامسونگ حرفی برای گفتن نداشت. این حادثه زمانی که گوشی با استفاده از تبدیل microUSb به Type C به شارژ بوده اتفاق افتاده است. بسیاری معتقد بودند که علت این حادثه استفاده از شارژ و سیم فرعی بوده است.

اما گویا این مشکل متاسفانه دوباره برای یک گلکسی نوت ۷ دیگر رخ داده و مشکل بزرگتر از یک خبر ساده می باشد. انفجار گلکسی نوت ۷ بار دیگر هنگام شارژ با کابل غیر رسمی اتفاق افتاده است. خبر گزاری Businesskorea این خبر را منتشر کرده است به نقل از فردی که در زمان انفجار حضور داشته:

یک بار دیگر یک گلکسی نوت ۷ دیگر منفجر شد. اینبار نوت ۷ منفجر شده گوشی دوست من بود. در حال حاضر دوست من در حال صحبت با تعمیر کاران رسمی سامسونگ است تا این موضوع را با آنها در میان بگذارد. حتما و حتما از شارژر و لوازم جانبی اصلی سامسونگ استفاده کنید و برای احتیاط در هنگام شارژ به گوشی نزدیک نباشید.

این بار هم انفجار گلکسی نوت ۷، در هنگام استفاده از لوازم جانبی غیر رسمی بوده است. با اینکه علت این اتفاقات استفاده از لوازم غیر رسمی است، اما قطعا این مورد خبرها موجب نگرانی کاربران و در نتیجه کاهش فروش گلکسی نوت ۷ می شود.

مشکلات گلکسی نوت ۷ به اینجا ختم نمی شود و در اخبار گذشته دیدیم که گلکسی نوت ۷ که از آن انتظار بیشتری می رفت در آزمایش عملکرد از گوشی آیفون ۶اس عقب ماند و در آزمایش خط و خش نیز این گوشی نا موفق بود. کاربران زیادی هم گزارش هنگ کردن و تجربه کرش در برنامه ها را از گلکسی نوت ۷ داده اند.

در پی انفجار دومین گوشی نوت ۷، سامسونگ برای انجام آزمایش های کیفی، عرضه این گوشی را متوقف کرده است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar