گلکسی S8 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد!

گلکسی S8 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد!

به بازار آمدن گلکسی نوت ۷ با شگفتی هایی همراه بود. بسیاری انتظار داشتند که سامسونگ در این دستگاه از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ استفاده کند. غول پردازنده سازی آمریکا و سامسونگ در این مسائل بسیار نزدیک بهم کار می کنند. تنها ارتقا آن سنسور آیریس است که معرفی شده بود. در حال حاظر براساس شایعات عنوان شده است که پرچمدار تلفن های هوشمند سامسونگ در سال آینده، دوستخوش تغییرات ظاهری می شوند. با دیجی شو همراه باشید.

قبل از رونمایی از پرچمداران هر کمپانی، شایعات زیادی پیرامون آن ایجاد می گردد. خط تولید سامسونگ گلکسی اس و اپل آیفون هدف های خوبی برای نفوذ هستند.هر دوی خط تولید ها مشخصات نزدیک به همی دارند و این باعث می شود که عنصر سورپرایز به طور کلی از بین برود.

در حال حاظر اطلاعاتی از گلکسی S8 به بیرون درز کرده است. اولین خبر در این مودر این است که این دستگاه مجهز به صفحه نمایش UHD و ۴K می باشد. به علاوه بعضی از شایعات نشان از این دارد که این دستگاه دارای رم ۶ گیگابایتی بوده و دارای دوربین دوگانه می باشد. شایعه دوم که امروز افشا شده، بیان گر سنسور عنبیه چشم در این دستگاه است. دقیقا تکنولوژی ای که در گلکسی نوت ۷ به کار رفته است.

براساس گفته های افشاگر چینی ice-univerce، گلکسی اس ۸ مجهز به دوربین و اسکنر آیریس می باشد و دوربین های عقب دستگاه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسل می باشد. دوربین جلو ۸ مگاپیکسل و برای حسگر اولیه می باشد و حسگر دوم مختص iris scaning  می باشد. با یک حساب سر انگشتی به ۴ دوربین در گلکسی اس ۸ بر میخوریم.

با اینکه هنوز مدت زیادی تا رونمایی از گلکسی اس ۸ مانده است، اولین شایعات و اخبار درز کرده در مورد این گوشی منتشر شد. این عناوین همگی نوید روزهایی پر حاشیه برای این گوشی را میدهند.

منبع: wccftech.com


نظر خود را بنویسید

avatar