ایسوس از ساعت هوشمند ZenWatch 3 رونمایی کرد

ایسوس از ساعت هوشمند ZenWatch 3 رونمایی کرد

یک بار دیگر نمایشگاه IFA و ساعت هوشمند ZenWatch ما را شگفت زده کرد. اگر شما از طرفداران ساعت های هوشمند باشید یا نباشید، حتما زیبایی ZenWatch 3 شما را جذب خودش خواهد کرد.

ZenWatch 3 جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی ایسوس می باشد که به پردازشگر Qualcomm مجهز است و سیستم عامل آن مانند سری قبلی ساعت های هوشمند ایسوس، Android Wear می باشد. اما بر خلاف مدل قبلی ZenWatch این بار ساعت هوشمند جدید ZenWatch، دایره ای شده و واقعا زیبایی آن نظر همه را به خوش جلب می کند.

ZentWatch 3 از جنس استیل است و امکان استفاده آن در آب هم وجود دارد. بدنه دایره ای و بندهای متنوع چرم این ساعت حس ساعت های کلاسیک را به کاربر القا می کند. ایسوس امکان تعویض بند ساعت را با هزینه ای کم برای کاربران نیز فراهم کرده است.

asas

صفحه نمایش این ساعت هوشمند ۱٫۳۹ اینچ و ۴۰۰*۴۰۰ پیکسل امولد می باشد. صفحه نمایش ZenWatch 3  شفاف با ترکیب رنگی عالی است و جزئیات را به خوبی نشان می دهد. لایه ای از شیشه گوریلا گلس ۳ نیز بر روی نمایشگر وجود دارد که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش انحنای کمی به صفحه نمایش داده است.

از نظر کارایی ساعت هوشمند ZenWatch 3 مانند دیگر ساعت های بر پایه Android Wear، نوتیفیکیشن ها را به شما نشان می دهد،دستیار صوتی دارد، فعالیت های شما را ثبت می کند و ۵۰ فیس مختلف برای نشان دادن ساعت در آن به چشم می خورد. در این ساعت هوشمند سنسور اندازه گیری ضربان قلب وجود ندارد، اما با اپلیکیشن ZenFit از روی فعالیت های شما تا ۹۵ درصد زربان قلب را به درستی نمایش می دهد.

در کنار ZenWatch 3 دکمه هایی مشاهده می شود که برای اولین بار این امکان در ساعت های هوشمند وجود دارد تا خودتان وظایف دکمه ها را مشخص کنید.

asaaaa

در قلب این ساعت زیبا چیپست Snapdragon Wear 2100 قرار گرفته است. به لطف بهینه سازی های انجام شده ۲۵% بهبود در عمر باتری این ساعت مشاهده می شود، اما هنوز هر روز یا هر دو روز یک بار نیاز به شارژ وجود دارد. متاسفانه مشکل باتری ساعت های هوشمند همیشه روی منفی این گجت های دوست داشتنی بوده است.

روی هم رفته ZenWatch 3 با زیبایی اش شکل و شمایل یک ساعت لوکس را به خود گرفته است. این ساعت بیشتر کاربردی رسمی و کژوال دارد و اگر به دنبال ساعتی ورزشی و اسپورت هستید شاید بهتر باشد به فکر انتخاب ساعت دیگری باشید.

  bgb Asus-ZenWatch-3-photos asus-zenwatch-3-9

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar