بازی پوکمون گو تاکنون بیش از ۴۴۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

بازی پوکمون گو تاکنون بیش از ۴۴۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

اگر خاطرتان باشد در ماه جولای زمانی که بازی محبوب پوکمون گو منتشر شد، بسیاری از صاحب نظران اعتقاد داشتند که این بازی پتانسیل درآمدی یک میلیارد دلاری را طی یک سال دارد.

همه ما میدانیم که این رقم بسیار نجومی است و توسعه دهندگان بازی های گوشی های هوشمند حتی یک میلیارد دلار را یک جا از نزدیک ندیده اند. اما حالا با آمار منتشر شده از درآمد این بازی، می توان گفت دستیابی بازی پوکمون گو به این رقم دور از انتظار نیست.

بر اساس گزارش وبسایت sensortower، بازی پوکمون گو تا کنون ۴۴۰ میلیون دلار درآمد داشته است. این به این معنیست که اگر این بازی همین روند سود دهی را ادامه دهد، جای تعجب نیست اگر پس از یک سال حتی به دو برابر یک میلیارد دلار پیش بینی شده برسد.

طبق این گزارش، گفته شده که بازی پوکمون گو مانند اوایل انتشارش محبوب نیست و در برخی کشور ها دیگر در صدر محبوب ترین بازی ها قرار ندارد، اما هنوز به طور متوسط روزی ۴ میلیون دلار درآمد دارد.

سال ها پیش زمانی که بازی کندی کراش روزی نیم میلیون دلار درآمد داشت، همگی شگفت زده شده بودند و باورش برای اکثریت سخت بود. اما با درآمد گزارش شده از بازی پوکمون گو، درآمد کندی کراش دیگر به چشم نمی آید.

با اینکه بازی پوکمون گو میلیون ها دلار در روز درآمد دارد اما در حال از دست دادن تعداد زیادی از کاربرانش است. طبق آخرین اخبار روزانه بازی پوکمون گو در حال از دست دادن میلیون ها بازیکن است.

شما چه فکری می کنید؟ آیا این بازی رکورد درآمد یک میلیارد دلار در سال را میزند؟! یا پوکمون گو را یک بازی مقطعی می دانید و به مرور زمان از ذهن ها فراموش می شود؟!

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar